رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خبرداد:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از تصویب هفت طرح صنعتی این استان در ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید برای حمایت خبر داد.
کد خبر: ۲۷۷۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ 14 August 2016
به گزارش تابناک لرستان ،محمد رضا صفی خانی با اشاره به تصویب هفت طرح بزرگ و اساسی لرستان در کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولیدگفت: در این راستا تمام پیشنهادات استان برای شش مورد از این طرح ها به تصویب رسید.

این مسئول افزود: یک مورد از این طرح ها که همان شرکت «پارسیلون» بوده که با توجه به اینکه چهار بانک باید از سازمان تامین اجتماعی کنسرسیوم آن را با شرکت آتیه دماوند تشکیل دهند باید کارگروه کارشناسی در این زمینه تشکیل شده و راهکارها را برای آن در نظر بگیرند و مصوبه این کارگروه به عنوان مصوبه کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید محسوب می شود.

صفی خانی بیان کرد : یکی دیگر از این طرح و واحدهای تولیدی که از سوی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مصوبه گرفته کارخانه «کاشی جم» بروجرد بود  وسرمایه گذار این کارخانه به بانکهای دیگر بدهکار بوده و امکان پرداخت تسهیلات به آن وجود نداشت و در این راستا از سوی ستاد تسهیل مصوب شد که در هیئت وزیران مشکل آن مطرح و رفع شود.


وی ادامه داد:  شرکت «سامان کاشی» و بدهی های قبلی آن را یکی دیگر از این واحدها عنوان کرد و در این خصوص در ستاد تسهیل مصوب شد که ظرف یک ماه مشکل آن در بانکها بررسی و سرمایه در گردش به آن پرداخت شود.

صفی خانی خاطر نشان کرد: همچنین آب معدنی «بیشه» و «فیلم و چاپ» دو واحد دیگر لرستان بود که مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را در سطح ملی اخذ کردند  که  مشکل این دو واحد تسهیلات ارزی بود که مصوب شد که تسهیلات پرداختی به این دو واحد به صورت ریالی حساب شوند.

وی همچنین اظهار داشت:مصوبه ماده ۲۰ و تامین سرمایه در گردش برای دو شرکت «آرا سنگ» و «آسا سنگ» از سوی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای در نظر گرفته شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار