کد خبر: ۲۷۸۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸ 16 August 2016

به گزارش تابناک لرستان ،فرماندار کوهدشت گفت: این شهرستان یکی از مناطق محروم کشور است.

 فردی بیرانوند در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان کوهدشت اظهار کرد:  امسال از محل تملک سرمایه‌ای و 2 درصد نفت و توازن ردیف استانی، 370 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های عمرانی، تولیدی، فرهنگی و...  اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: شهرستان کوهدشت امسال برای اولین بار از نظر بودجه در بین شهرستان‌های استان بعد از خرم‌آباد و بروجرد رتبه سوم را دارد.

فردی بیرانوند با بیان اینکه کوهدشت یکی از مناطق محروم کشور است، تصریح کرد: بیکاری، نبود صنعت، نبود راه‌های ارتباطی مناسب، کمبود آب شرب و کشاورزی و ... از جمله مشکلات شهرستان هستند.

فرماندار کوهدشت پیگیری را یکی از دلایل موفقیت در کار به ویژه در بحث جذب بودجه و اعتبار دانست و افزود: مدیران شهرستان این نکته را باید مدنظر داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان کوهدشت فاقد مصلی بوده که امسال در تقسیم‌بندی بودجه 400 میلیون تومان برای این امر اختصاص داده شده است.

فردی بیرانوند بیشترین اعتبارات را مربوط به بخش راه، جهاد کشاورزی و آب عنوان کرد و گفت: مدیران در جهت جذب اعتبارات ملی غافل نباشند، ما به صورت تمام قد از مدیران حمایت می‌کنیم و انتظار داریم در این مقوله توانایی خود را نشان دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار