کد خبر: ۲۸۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶ 21 August 2016


رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فردیس گفت که گروه نمایشی ردپا پاسارگاد این شهرستان در جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران اهر حضور یافت.

جان محمد خوب پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: دهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در شهرستان اهر از تاریخ ٣١ شهریور تا ٤ مرداد برگزار می سود این بار نیز گروه نمایشی ردپا پاسارگاد از هنرمندان شهرستان فردیس شرکت می کنند.

وی ادامه داد: در این جشنواره گروه نمایشی ردپا پاسارگاد با نمایش خیابانی مذهبی 'آیا کسی هست که کار را تمام کند؟؟' به کارگردانی احسان فلاحیان و نویسنده هنرمندن خردسال و بازیگران جوان شهرستان فردیس، حضور خواهند داشت.

وی در ادامه سخنان خود که یکی از سیاستهای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس ، تاسیس ، افزایش و آموزش گروههای نمایشی جدید در سطح شهرستان فردیس است تا به افق ارتقای کمی و کیفی مطلوب در حوزه تئاتر این شهرستان نایل آییم و بتوانیم زمینه ساز شکل گیری و تبلور استعدادهای شکوفای حوزه تئاتر و بازیگری طی سالهای آتی برای شهرستان فردیس باشیم .

وی گفت: گروه نمایشی 'ردپا پاسارگاد' به کارگردانی احسان فلاحیان و متشکل از بازیگران این نمایش عبارتند اززینب قمری،احسان فلاحیان ،حدیث رسولی،مهرآسا عبدالهی ،سید حسین طباطبایی وسید صالح حسینی ،نویسنده خردسال شایان فلاحیان،نوازندگان هیراد رسولی نوازنده دف وسینا سراجی نوازنده کمانچه ،منشی صحنه مژگان صالحی ،مدیر صحنه سیمین دهکردی و طراح لباس فضا احسان فلاحیان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار