امام جمعه فاروج گفت: هفته دولت فرصتی است که مدیران خود را بازیابی کنند و با مرور کارها ، فعالیت ها را ارایه دهند.
کد خبر: ۲۸۴۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰ 26 August 2016
حجت الاسلام عباسعلی قلی زاده پنجشنه در یادواره شهدای کارمند شهرستان اظهار داشت: امروز باید دولتمردان نظام از همه امکانات و داشته های خودشان در مسیر پیشرفت استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه، امام راحل ورهبری تا جایی که توانستند از دولت ها حمایت کردند تصریح کرد: با توجه به درک بالای مردم دولتمردان باید شفاف وروشن برخورد کنند و گزارش ها و و آمارهای واقعی ارائه کنند.
امام جمعه فاروج گفت: همه دولت هایی که روی کار آمدند خدماتی به خدمت های قبل اضافه کردند، البته کاستی هایی هم بوده وهست.
وی با تاکید بر اهمیت برطرف کردن مشکل بیکاری وازدواج جوانان گفت: از میدان دادن به جوانان نباید ترسید چرا که بسیای از فرماندهان 8 سال دفاع مقدس را همین جوانان تشکیل می دادند.
وی تاکید کرد: بالاترین امکانات و بودجه ها در عرصه مسائل فرهنگی باید هزینه شود، درکنار کارهای عمرانی باید به حوزه فرهنگ هم توجه ویژه ای شود.
وی با گرامیداشت یاد شهدای کارمند شهرستان (شهیدان حسین تقوائی مقدم وعباس پهلوان ) افزود: شهادت در راه خدا کرامتی است که خداوند به بندگان خوبش می دهد.
وی افزود: شهدا ناهمواری ها را از سر راه ما برداشتند که دراین نظام خادم و نوکر ملت باشیم.
امام جمعه فاروج گفت: هفته دولت فرصت مناسبی است برای دولتمردان که ببینند آیا راهی که شهدا ترسیم کرده اند را در پیش دارند؟
در این آئین از کارمندان نمونه و خبرنگاران شهرستان قدردانی شد.
دو شهید از 304 شهید شهرستان فاروج کارمندان جهاد کشاورزی بودند وهرساله در هفته دولت یادواره، شهیدان، حسین تقوائی مقدم وشهید عباس پهلوان برگزار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار