مدیر کل آموزش و پرورش لرستان خبرداد :
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اجرای ماده 51قانون جامع ایثارگران از صدور احکام جدید حقوقی فرهنگیان جانباز 25 درصد به بالا ، آزادگان و فرزندان فرهنگی شهدا خبر داد و گفت : با صدور این احکام 25 درصد به حقوق کارکنان مشمول این طرح افزوده شده است که با توجه به مبلغ کنونی معادل 2میلیون و 820 هزارریال افزایش حقوق برای مشمولین این قانون در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۲۹۰۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱ 04 September 2016

به گزارش تابناک لرستان ، گودرز کریمی فر افزود : آموزش و پرورش لرستان 187شهید فرهنگی تقدیم انقلاب کرده که 35شهید از دانشجویان تربیت معلم بوده اند .

 

وی جامعه آماری جانبازان فرهنگی را در مجموع 874نفر عنوان کرد و افزود : از این جانبازان  فرهنگی سرافراز  17 نفر بالای 70درصد ، 49نفر  از 50تا 69درصد ،223نفر 25 تا 49درصد و 585 نفر هم  زیر 25درصد است .

کریمی فر  در ادامه به پیشگامی و پیشتازی فرهنگیان در عرصه های مختلف انقلاب اشاره کرد وتاکید کرد :  وجود 67فرهنگی آزاده هم افتخار دیگر دستگاه تعلیم و تربیت لرستان است و نشان از صبر و پایمردی فرهنگیان در دفاع از آرمان های راستین امام و انقلاب دارد .   مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در ادامه فرزندان شهدای فرهنگی را 638نفر اعلام کرد و افزود : 2هزارو 835رزمنده هم در آموزش و پرورش لرستان وجود دارد که در ایام جنگ تحمیلی لباس رزم بر تن کرده واز کیان انقلاب دفاع کرده اند .

کریمی فر انتقال فرهنگ ایثار ،جهاد و شهادت به نسل جوان را یکی از ماموریت های محوری آموزش و پرورش برشمرد و تصریح کرد : دستگاه تعلیم و تربیت با برگزاری بیش از 11کنگروه و یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی و اجرای طرح هایی مانند طرح شهید پژوهی و غرس نهال به یاد شهیدان تلاش کرده یا یاد ، نام و آرمان های شهدا را زنده نگهداشته و با حساسیت و دقت به نسل جوان و نوجوان انتقال دهد .

پرویز موسی پور رئیس امور اداری آموزش و پرورش لرستان هم به اجرای قانون جامع ایثارگران و صدور احکام حقوقی مشمولین این طرح اشاره کرد و افزود : مشمولین این طرح از ابتدای سال 95می توانند از مزایای این قانون بهره مند شوند .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار