کد خبر: ۲۹۱۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰ 05 September 2016
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم اعتماد و اعتقاد مدیران و همچنین تشریفات زائد، تنگ نظری ها و عدم حمایت لازم، تعاونی ها را از رسیدن به اهداف خود دور ساخته است.
به گزارش تابناک هرمزگان، احمدمرادی در يازدهمين جشنواره تعاوني هاي برتر استان هرمزگان، با اشاره به بی مهری قرار گرفتن تعاونی ها توسط برخي مدیران ذیربط ، اظهارداشت: براي رسیدن به اشتغال پایدار، بهبود وضعیت معیشت و بیکاری، استفاده از فرصت و پتانسیل موجود در مناطق مختلف کشور، باید به سمت تشکیل تعاونی ها در چهارچوب قانون تعاونی ها حرکت کرد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس افزود: مطابق اصل ۴۴ قانون اساسی، کشور باید به سمت سرمایه گذاری بیشتر بخش خصوصی در ابعاد مختلف پیش برود که با بررسی ها و شواهد در می یابیم که در عمل نتوانستیم به خوبی به این اهداف دست پیدا کنیم.

مرادی در ادامه به هدف قانونگذار از بوجود آوردن مناطق آزاد سخن گفت و خاطرنشان کرد: رونق اقتصاد استان و فراهم ساختن بستر آرامش اقتصادی برای ساکنین این جزیره از مهمترین هدف های تأسیس مناطق آزاد است که در این مقوله شاهد نقص، مشکل و عدم مدیریت این ساختار در مناطق آزاد بودیم به گونه ای که ما مشکل مسکن، بهداشت، اشتغال و معیشت در این مناطق را نتوانسته ایم برطرف کنیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار