انتقاد "هوشنگ بازوند" از عملکرد وزارت نیرو در زمینه تخصیص آب حوزه کرخه برای لرستان:
هوشنگ بازوند استاندار لرستان با انتقاد از عملکرد وزارت نیرو در زمینه تخصیص آب حوزه کرخه برای استان لرستان با تاکیدبراینکه آب سرمایه ما است و مردم باید از آن استفاده کنند خاطر نشان کرد: این وزارتخانه باید ظرف یک ماه اقدامات لازم را در این زمینه به انجام برساند.
کد خبر: ۲۹۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲ 08 September 2016
به گزارش تابناک لرستان ؛هوشنگ بازوند استاندار لرستان با انتقاد از عملکرد وزارت نیرو در زمینه تخصیص آب حوزه کرخه برای  استان لرستان با  تاکیدبراینکه  آب سرمایه ما است و مردم باید از آن استفاده کنند خاطر نشان کرد: این وزارتخانه باید ظرف یک ماه اقدامات لازم را در این زمینه به انجام برساند.

مقام عالی دولت در لرستان که امروزدر جلسه کارگروه آب و کشاورزی لرستان سخن می گفت با بیان این انتقاد گفت: متاسفانه وزارت نیرو عملکرد مطلوبی در زمینه تخصیص آب حوزه کرخه برای اراضی شیب دار لرستان نداشته است.

بازوند  عنوان کرد:اگر وزارت نیرو پس از یک ماه نسبت به تخصیص آب مورد نیاز اراضی شیبدار و باغات لرستان از محل حوزه کرخه اقدام نکند موضوع تخصیص آب را از طریق شورای تامین مصوب می کنیم  وآن را به شرکت آب منطقه ای استان برای اجرا ابلاغ می کنیم.

وی بابیان اینکه  اگر این موضوع از سوی وزارت نیرو بعد از یک ماه عملیاتی نشود آن را از طریق شورای تامین پیگیری می کنیم گفت: چرا که مسئله آب برای لرستان بسیار مهم بوده و می تواند تاثیر فراوانی در رفع بیکاری استان که در حال تبدیل شدن به یک بحران بوده داشته باشد.

بازوند ادامه داد: شورای تامین قانونی است که مصوباتش برای همه لازم الاجرا است و در مواقع بحرانی این مصوبات ابلاغ می شود.

وی یادآورشد: مشکلات استان به خاطر فرصت سوزی ها بوده است و وزارت نیرو امکان ندارد در مقابل مصوبه شورای تامین بتواند مقاومت کند.

استاندار لرستان با بیان اینکه  وزارت نیرو با احداث سد تاج امیر  نیز مخالف بودیادآورشد: اما ما کار را شروع کردیم و به نتیجه دلخواه خود نیز دست یافتیم .


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار