کد خبر: ۲۹۹۰۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴ 20 September 2016


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: توسعه فضاها و فعالیت های ورزشی شهرستان فردیس در صدر برنامه های این اداره کل قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر غفرانی شامگاه دوشنبه در آیین گشایش دفتر هیات امنای ورزش و جوانان بخش مشکین دشت فردیس،افزود: قرار است شهرداری ها درتوسعه و تجهیز ورزش شهرستان فردیس همکاری کنند.

وی ادامه داد: در آموزه های دینی بر سلامت و شادابی جسم و روح انسان تاکید فراوانی شده است که تحقق این امر ، جز با ورزش و تحرک بدنی میسر نخواهد شد.

وی اظهار کرد: برای گسترش ورزش مشکین دشت به همکاری شهرداری و هیات امنای این شهر نیاز داریم.

غفرانی افزود: ادارات ورزش و جوانان شهرستان های فردیس، اشتهارد، طالقان و بخشی از ساوجبلاغ فاقد ساختار مناسب سازمانی هستند که برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز این ادارات با وزارتخانه مکاتبه شده است.

وی با بیان اینکه استان البرز در بخش استعدادهای ورزشی از سایر مناطق کشور چیزی کم ندارد،گفت: در این راه با عزمی راسخ و استوار و با برنامه ریزی های کارشناسی و منسجم ، فعالیت می کنیم تا با ایجاد فضا و بستری مناسب اقدامات موثری را برای سلامت جسم و روح شهروندان انجام دهیم.

وی بیان کرد: بانوان ورزشکار استان البرز پیشرو تر از آقایان هستند که موجب خوشحالی است وامیدوارم بتوانیم آنها را ساماندهی کنیم.

شهردار مشکین دشت نیز گفت: جوانان مشکین دشت از پتانسیل فراوانی در بخش ورزش برخوردار هستند اما در آمد مردم این شهر مناسب نیست، بنابراین باید سالن های ورزشی با قیمت پایین دراختیار جوانان قرار بگیرد.

محبوب فروزنده افزود: سالن های ورزشی شهرداری مشکین دشت را در اختیار جوانان می گذاریم تا در کنار مجموعه هیات امنا، ورزش و جوانان این شهر فعالیت کنند.

وی ادامه داد: با توجه به آسیب های اجتماعی و تهاجم فرهنگی دشمنان باید شرایط را به گونه ای مهیا کرد تا همه جوانان و نوجوانان با هزینه های مناسب بتوانند از سالن های ورزشی ،استخر و زمین چمن استفاده کنند.

وی اظهار کرد: مدیریت شهری برای تحقق ورزش همگانی با سایر دستگاه های مرتبط و مسئول در تعامل است تا فرهنگ ورزش را در زندگی روزمره مردم این شهر به ویژه قشر جوان نهادینه کند.

فروزنده افزود: شهرداری درصدد است تا امکانات لازم برای انجام فعالیت های ورزشی و تفریحی ارزان برای جوانان این شهر فراهم کند.

شهردار مشکین دشت گفت: شهرداری توسعه ورزش همگانی و توجه بیشتر به ورزش دارد چرا که ورزش همگانی به عنوان پایه اصلی و اساسی در کشف، شناسایی و پرورش استعدادهای جوانان و نوجوانان مطرح است.

فروزنده تاکید کرد: رسانه ها نقش مهمی در شادابی و پویایی جامعه و سوق دادن جوانان به سمت ورزش دارند که امیدواریم اهالی رسانه کمک رسان دستگاه های مسئول در این حوزه باشند.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان فردیس هم گفت: اماکن ورزشی در بخش مشکین دشت از لحاظ قیمت پایین ترین نرخ را دارند و از نظر کیفیت هم در سطح مطلوبی هستند.

مهدی محبی افزود: تلاش بر این است تا با گسترش فضاهای ورزشی و مشارکت بخش خصوصی در حوزه ورزش بتوانیم گام های موثرتری برای شهرستان فردیس به ویژه بخش مشکین دشت برداریم.

وی ادامه داد: فردیس پتانسیل های فراوانی در بخش ورزش دارد و قهرمانان به نامی را تربیت کرده که در سطح استان و کشور درخشیدند.

محبی گفت: نوپا بودن شهرستان و کمبود اعتبارات و امکانات علیرغم این مشکلات اداره ورزش وجوانان شهرستان فردیس تمام تلاش خود را بکار گرفته تا با این حداقل امکانات بیشترین خدمات را در بخش ورزش ارائه داده است.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان فردیس اظهار داشت: ساماندهی و تشکیل هیات های ورزشی،افزایش سمن ها در حوزه جوانان و برنامه ریزی و اجرا در این حوزه ها در دستور کار قرار دارد.

در این آیین که بخشدار مشکین دشت،اعضای شورای شهر و جمعی از ورزشکاران حضور داشتند،یوسف فتح آبادی به عنوان دبیر هیات امنای ورزش وجوانان بخش مشکین دشت معرفی شد.

بخش مشکین دشت فردیس 70 هزار نفر جمعیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار