نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با بیان این مطلب که دولت تدبیر و امید در سفر استانی خود به فارس با هدیه اجرای 90طرح با اعتبار 10هزار میلیاردریال موجبات خرسندی مردم این خطه را فراهم کرد از مسوولان خواستار پیگیری جدی این مساعدتها تا رسیدن به نتیجه لازم شد.
کد خبر: ۲۹۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۹ 02 May 2015
آیت الله اسدالله ایمانی در نماز این هفته شیراز افزود: رییس جمهور در سفر استانی خود بر حمایت مسوولان و رسیدگی به وضعیت کارخانه هایی که بدلایل مشکلات اقتصادی رو به تعطیلی گذاشته اند تاکید کردند.

وی ادامه داد: مسوولان فارس نیز باید در سایه توجه جدی دولت تدبیر و امید مراکز تولیدی را حمایت و پشتیبانی کنند تا در توسعه استان و بهبود اقتصادی منطقه گامهای اساسی و ملموس برداشته شود.

آیت الله ایمانی تصریح کرد: دولت برای رفع مشکلات مراکز تولیدی و صنعتی در فارس قول داده است و پیگیری این مهم نیاز به همت و تلاش مسوولان استان دارد.

وی اضافه کرد: سرمایه گذاران بخش خصوصی با ریسک پذیری بالا اقدام به تولید و ایجاد اشتغال کرده اند و مردم باید با چشم پوشی از خرید کالاهای مشابه خارجی و حمایت از تولیدات داخلی آنها را حمایت کنند.

خطیب جمعه شیراز گفت: از سوی دیگر باید دولت مبارزه با قاچاق کالا و واردات را ساماندهی کند تا تولید و صنعت در کشور جایگاه واقعی خود را بیابد و در توسعه اشتغال اثرگذار باشد.

آیت الله ایمانی با اشاره به بزرگداشت استاد مطهری و روز معلم اظهار کرد: تعلیم و آموزش همزاد آفرینش و خلقت است ، معلم نقش اثرگذاری در اندیشیدن ، آموزش و اخلاق رفتاری و علمی جامعه دارد و این مهم باید پاس داشته شود.

امام جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنانش گفت: سکوت معنا دار کشورهای غربی در برابر جنایات آل سعود در کشور یمن و بمباران زنان ، کودکان و بیماران بی پناه ، جای تعمق دارد.

آیت الله ایمانی افزود: استکبار جهانی حتی قدرت رسانه ها در انعکاس اخبار یمن را گرفته اند و بر این باورند که به آرمانهای خود خواهند رسید.

نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس ادامه داد: اما غافل از آنند که این جنگ نابرابر موجب انسجام دولت و مردم یمن شده و آل سعود در درون خود دچار آشفتگی و اختلافات شدید گردیده اند و این امر به زودی آنها را به شکست می کشاند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار