کد خبر: ۳۰۷۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 06 October 2016


نماینده مردم کرج، ‌اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اجرای طرح‌های بزرگ و کلان برای رشد استان البرز گفت: رفع مشکلات استان از مهمترین وظایف مسؤولان بشمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیز اکبریان صبح امروز در جلسه شورای اداری استان البرز با بیان اینکه باید برای رفع مشکلات و دغدغه‌های استان همه مسؤولان در دستگاه‌های مختلف استان بیشتر با هم تعامل داشته باشند، ‌اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای استان البرز برای رشد و توسعه بیشتر اجرای طرح‌های کلان و بزرگ است.

وی ادامه داد: استان البرز ظرفیت‌های بسیاری را در حوزه‌های مختلف برای رسیدن به بالندگی بیشتر دارد اما باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که بتوانیم از این ظرفیت‌ها در مسیر توسعه و رشد استان استفاده کرده و میزان خدمات را در البرز به استانداردهای لازم برسانیم.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در سالی که به نام سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نامگذاری شده است باید تمام تلاش خود را در راستای شکوفایی اقتصادی کشور بکار گیریم و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نکنیم.

اکبریان با اشاره به اینکه حمایت از مسؤولان در انجام پروژه‌های مهم و تأثیرگذار در شهر یکی از مهمترین اولویت‌ها باشد، تصریح کرد: نباید به مسؤولان نگاه منفی داشته باشیم بلکه باید اجازه دهیم که مسیر خدمتگزاری را طی کرده و با حمایت از آنان در شکوفایی استان تلاش کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید به مدیران اعتماد کنیم، خاطرنشان کرد: متأسفانه برای انجام برخی از پروژه‌های مهم در استان سنگ‌اندازی‌هایی انجام می‌شود که غیرمنطقی است لذا ما باید اهداف را در نظر بگیریم و با تغییر نگرش مسیر را برای انجام پروژه‌های بزرگ در استان هموار سازیم.

نماینده مردم کرج در خانه ملت در ادامه سخنان خود به سفر رئیس جمهور به استان البرز اشاره کرد و بیان داشت: رئیس جمهور در آینده نزدیک به این استان سفر خواهند داشت لذا باید از هم اکنون طرح‌ها و پروژه‌ها از سوی مدیران تعیین شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار