شهردار شیراز با بیان اینکه روز شیراز یک روز ملی است، گفت: شیراز یک شهر جهانی است و بسیاری از گردشگران، ایران را با نام شیراز می شناسند.
کد خبر: ۳۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱ 05 May 2015
به گزارش تابناک فارس و به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، مهندس علیرضا پاک فطرت،‌ شهردار شیراز با بیان این که شهر شیراز یک شهر جهانی است و بسیاری از گردشگران، ایران را با نام شیراز می شناسند، گفت: تمام روزهای سال به شیراز تعلق دارد و ما یکی از روزهای اردیبهشت ماه را به صورت نمادین روز شیراز نامگذاری کرده ایم.

شهردار شیراز با بیان اینکه روز شیراز یک روز ملی است، گفت: شیراز یک شهر جهانی است و بسیاری از گردشگران، ایران را با نام شیراز می شناسند.


مهندس پاک فطرت گفت: شهر شیراز یک شهر تاریخی، فرهنگی و مذهبی با گذشته بسیار درخشان است که گذشتگان ما در آن کارهای بسیار بزرگی انجام داده اند.


وی افزود: مردم شیراز مردمی مهربان، خونگرم و با هوش هستند و همواره در بحث علم و شعر شخصیت های بزرگ در این شهر رشد و پرورش یافته اند.


شهردار شیراز با بیان این که نسل قدیم شهر شیراز را به خوبی می شناسد، افزود: هفته شیراز فرصت مناسبی است تا بتوانیم ظرفیت ها و فرصت های شیراز را به نسل جوان کشور معرفی کنیم.


پاک فطرت با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای برنامه های متنوع در هفته شیراز، خاطر نشان کرد: سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به فارس مصادف با هفته شیراز بود که امیدواریم موضوعات مطرح شده در این سفر در جهت رشد بیش از پیش شهر شیراز و استان فارس به سرعت عملیاتی شده و به نتیجه برسد.


شهردار شیراز با تاکید بر این که روز شیراز یک روز ملی است، اظهار داشت: حضور گردشگران در شهر شیراز می تواند موجب رونق اقتصادی و کاهش بیکاری در استان شود.


وی بیان کرد: شهرداری شیراز آمادگی دارد تا در جهت معرفی هر چه بیشتر شهر شیراز با تمام نهاد ها و بخش ها همکاری و تعامل داشته باشد.

برچسب ها: شیراز ، روز شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار