کد خبر: ۳۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷ 05 May 2015
استاندار مازندران گفت: با رونق گردشگری دریایی در تمام شهرهای ساحلی به اقتصاد استان کمک شایانی می شود.

ربیع فلاح جلودار در گفتگو با مهر با بیان اینکه تمام تلاش ما باید داشتن برنامه راهبردی برای جذب گردشگر باشد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال(دولت و ملت، همدلی و همزبانی) اذعان داشت: در صورتی می توانیم بین دولت و مردم همدلی و همزبانی ایجاد کنیم  که مسائل و مشکلات مردم حل شود و دیگر دغدغه بیکاری و مشکلات اقتصادی نداشته باشند.

استاندار مازندران توسعه فضای کسب و کار در سطح استان را از جمله برنامه های خود در سال ۹۴ دانست و گفت: دریا به عنوان کارخانه و زیرساخت بزرگ می تواند نقش مهمی در توسعه استان،اشتغال زایی و رونق اقتصادی ایفا کند.

فلاح افزود: با توسعه صنعت دریایی و توریسم می توانیم مشکل اشتغال و اقتصاد مازندران را مرتفع کنیم.

وی توسعه گردشگری و پرورش ماهی را دو عامل مهم در توسعه اقتصادی استان عنوان کرد و اذعان داشت: با جذب سرمایه گذار در این راستا زمینه مساعدی برای رونق اقتصادی و توسعه استان فراهم می شود.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه در سال ۹۳با وجود امکانات محدود توانستیم ۵۲درصد غریق را کاهش دهیم،بیان کرد: بیش از شش هزار نفر را نیز که در حال غرق شدن بودند، نجات دادیم.

وی با اشاره به اینکه فضای استان برای کسب و کار،توسعه و اشتغال زایی مساعد است،گفت: توسعه گردشگری استان جزو اولویت ماست.

فلاح با بیان اینکه استان مازندران دارای بیش از ۴۸۰کیلومتر ساحل است، به پرداخت وام مناسب و كم بهره براي خريد كشتي و ساخت اسكله اشاره كرد و گفت: گردشگري دريايي مي تواند در تمامي شهرهاي ساحلي مازندران توسعه يابد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار