ایرج زبردست، رباعی سرای شیرازی تازه ترین کتاب خود را با عنوان 'سرهای بریده بادبادک بودند' به استاد آواز و موسیقی سنتی ایران، محمدرضا شجریان هدیه کرد.
کد خبر: ۳۱۸۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲ 25 October 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس: زبردست در توصیف استاد شجریان اظهار کرد: بی شک تاریخ حرف های زیادی با آیندگان در باره استاد محمدرضا شجریان و صدای روشن و دریایی او خواهد داشت، هنرمندی که چون حافظ، قاب کامل صدای فرهنگ ماست. معیاری بی تکرار که نامش با محبوبیتی ازلی عجین است.
وی افزود: مجموعه رباعی 'سرهای بریده بادبادک بودند' ادای دینی است کوچک، به همه مردم و شعر و ادب سرزمینم، و هدیه ای که آن را با تمام جان پیشکش به استاد محمدرضا شجریان کرده ام.
زبردست ادامه داد: این روزها همه خبرها درباره او، سر به گریبان و نگران نفس می کشند. بی شک نبض سلامتی او، نبض خوشحالی مردم است، از راوی آغاز، سلامتی حنجره زخمی تاریخ و سلطان دلشدگان را آرزومندم.
مجموعه رباعی 'سرهای بریده بادبادک بودند'، توسط انتشارات نیماژ و با شمارگان یک هزار و 100 نسخه منتشر و روانه بازار کتاب شده است و موسسه های ققنوس، گسترش و گزیده، پخش این کتاب را در تهران و سراسر کشور بر عهده گرفته اند.
باران که بیاید همه عاشق هستند ،حیات دوباره رباعی، شکل دیگر من و دفی از پوست ابلیس، از دیگر آثار منتشر شده این شاعر رباعی سرای شیرازی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار