کد خبر: ۳۱۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷ 29 October 2016
پیمان بهرامی ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین استان لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: تعدادی جایگاه سوخت سیار در مسیر ایلام به مهران توسط منطقه ایلام به‌کارگیری می‌شود.
 
شرکت نفت استان معین منطقه ایلام و خوزستان در ارتباط با پوشش جایگاه‌های مسیر و تعداد نفرات ایمنی برای پایش همین جایگاه‌هایی است که در این مناطق نصب می‌شود. مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان لرستان عنوان کرد: شهر مهران با 14 هزار جمعیت قرار است دو میلیون نفر یا 42 درصد زائر را از این مرز عبور دهد که ترافیک ممکن است وجود داشته باشد اما تمهیدات لازم برای عرضه و استقرار جایگاه‌های سیار انجام می‌شود.
وی بیان کرد: در هرکجا که تشخیص دهیم از جایگاه‌های سیار استفاده می‌کنیم؛ در استان لرستان وضعیت پراکنش جایگاه‌ها به شکلی است که خیلی نیاز به استقرار این جایگاه‌ها نیست.
یهرامی تصریح کرد: سوخت موردنیاز در قبال پرداخت وجه از خزانه داده می‌شود، سال گذشته براساس توافق سوخت موردنیاز تأمین شد ولی تاکنون چهار میلیون و 200 هزار تومان آن هنوز پرداخت‌نشده است.
وی بابیان اینکه این میزان بدهی باید تعیین تکلیف شود خاطرنشان کرد: برای تأمین سوخت مشکل خاصی نداریم و چون حساب خزانه است حتماً باید تأمین مالی شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار