استاندار خوزستان در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر؛
استاندار خوزستان از آمادگی برای کمک به توسعه صنایع پتروشیمی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در سایه رعایت مسائل زیست‌محیطی و همسو با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خبر داد
کد خبر: ۳۲۱۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷ 01 November 2016

به گزارش تابناک خوزستان، استاندار خوزستان از آمادگی برای کمک به توسعه صنایع پتروشیمی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در سایه رعایت مسائل زیست‌محیطی و همسو با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خبر داد.

غلامرضا شریعتی صبح امروز (سه شنبه، ١١ آبان ‎ماه) در جلسه‌ای که پیش از بازدید مرضیه شاهدایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار شد، گفت: امیدواریم ظرفیت‌های توسعه صنایع پتروشیمی در این منطقه با استفاده از تازه ‎ترین فناوری‌ها هر چه زودتر فعال شود.

وی همچنین از آمادگی و حمایت استانداری خوزستان برای ایجاد زیرساخت‌های جدید و آسان سازی روند انتقال سرمایه به این استان فراهم می‌کند.

استاندار خوزستان با انتقاد از ضعف ارتباطات ارگانیک منطقه ماهشهر با بخش‌های مختلف استان گفت: اکنون بیشتر این ارتباطات در استان تهران متمرکز شده اما لازم است نیازهای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان خوزستان برطرف شود.

شریعتی اظهار امیدواری کرد: مسائل مربوط به انتقال سرمایه به منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نیز تسهیل شود و از کمک استانداری در این راستا خبر داد.

استاندار خوزستان با بیان این که منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ظرفیت‌های زیادی برای توسعه طرح‌های سودمند صنعت پتروشیمی دارد، گفت: وجود زیرساخت‌ها در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با توجه به رعایت مسائل زیست محیطی سبب می‌شود سرمایه گذاری‌ها به این منطقه سرازیر شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار