نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی :
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: بر خلاف نظر برخی افراد که بخش خصوصی را تنها یک تشریفات می‎دانند، نباید از این مهم غافل ماند که بدون ورود این بخش رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال ناممکن است.
کد خبر: ۳۲۵۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷ 07 November 2016

 به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان ،علاءالدین بروجردی در جلسه شورای راهبردی این شهرستان به مشکلات پیش آمده برای کارگران بخش‎های مختلف از جمله شهرداری اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر امنیت شغلی و نان شب دغدغه‎های اصلی مردم این شهرستان هستند.

 

وی عنوان کرد: با توجه به جنگ اقتصادی تمام عیار شکل گرفته از سوی آمریکا علیه کشور ایران، اولویت کاری همه مسئولان باید مقوله اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی باشد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در جنگ اقتصادی همه باید لباس رزم پوشیده و به میدان بیایند، تاکید کرد: دولت به تنهایی توانایی رفع مشکلات اقتصادی را ندارد و ورود بخش خصوصی به این عرصه ضرورتی انکارناپذیر است.

بروجردی ادامه داد: بر خلاف نظر برخی افراد که بخش خصوصی را تنها یک تشریفات می‎دانند، نباید از این مهم غافل ماند که بدون ورود این بخش رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال ناممکن است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات برخی کارخانه‎های شهرستان بروجرد از جمله نساجی، کاشی جم و سامان کاشی اشاره و تاکید کرد: وعده اعلام شده از سوی مدیران و مسئولان کارخانجات نساجی بروجرد مبنی بر بازگشت به کار قریب به 500 کارگر تعدیل شده این کارخانه در بازه زمانی 6 ماهه تاکنون محقق نشده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی از امکان عدم بازگشت به کار کارگران تعدیل شده کارخانجات نساجی این شهرستان تا 6 ماه آینده خاطر نشان کرد: در صورت تحقق درخواست مطرح شده از سوی این کارخانه مبنی بر اعطای تسهیلات بانکی 55 میلیارد تومانی مشکلات آن مرتفع می‎شوند.

بروجردی با اشاره به اینکه کارخانه کاشی جم بروجرد بدون هرگونه وقوعات بانکی تعطیل شده است، بیان کرد: تعطیلی این کارخانه تنها به دلیل اینکه برخی اعضای هیئتمدیره آن عضو هیئت مدیره کارخانجات دیگری در کشور هستند، یک فاجعه است.

وی از انجام اقداماتی در راستای رفع مشکلات کارخانه کاشی جم بروجرد خبر و ادامه داد: استاندار لرستان به منظور رفع مشکلات این واحد صنعتی ورود کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار