اعضای شورای اسلامی دره شهر پس ازبحث وتبادل نظر با استعفای شهردار این شهر موافقت کردند
کد خبر: ۳۲۷۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲ 11 November 2016
از مدتها پیش ،اختلافات بروز کرده در مدیریت شهری دره شهر با فرماندار سابق این شهرستان  بهانه ای شده بود تا شهردار این شهر دوبار مدیران اجرایی شهرستان را به استعفا از سمت خود تهدید نموده وهر بار نیز با وساطت اعضای شورای شهر از استعفای وی جلوگیری بعمل آید.
 
به گزارش تابناک ایلام ،اما مشکلات مالی سیطره یافته بر شهرداری دره شهر،کمبود منابع برای رفع بخشی از مشکلات مالی که بدهی 8میلیارد تومانی شهرداری بخشی از این مشکلات عنوان شده است ،محمدرضا لرستانی را برآن داشت که استعفای خود را به شورای اسلامی این شهر تقدیم نموده تا این بار  اعضای شورای اسلام شهر دره شهر نیز با استعفای وی موافقت نمایند.
 
شهردار مستعفی دره شهر بر این باور بود که اختلافات مابین او وخیراله گراوند(فرماندار سابق) بر تخصیص اعتبارات به شهرداری سایه افکنده بنحویکه شهرداری این شهر بدلیل بروزاین اختلاف با کاهش شدید اعتبارات روبرو شده است.
 
اعضای شورای اسلامی شهر دره شهر درحالی با استفای شهرداربدلیل مشکلات مطرح شده  موافقت نمودند که نماینده حوزه جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی از حل مشکلات مالی شهرداری درآینده نزدیک خبر داده بود.
 
شایان ذکر است بروز اختلافات وعدم تعامل در بخش های مدیریتی شهرستان های مختلف استان زمینه ساز بروز مشکلاتی شده است که دود ناشی از این اختلافات تنها به چشم مردم وشهروندان این شهرها می رود ،در سال گذشته نیز بروز اختلاف مابین فرماندار سابق شهرستان چرداول ومدیر اداره ورزش وجوانان این شهرستان باعث محرومیت این اداره مهم از اعتبارات دولتی شده بود که نهایتا با عزل مدیر به این مشکل خاتمه داده شد.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار