مسئول سازمان بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: همایش ۱۵۰۰ نفری دانشجویان بسیجی و طلاب خراسان جنوبی سوم آذر در سالن اجلاس پیام نور بیرجند برگزار می شود.
کد خبر: ۳۳۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴ 17 November 2016

علی قاسمی امروز (۲۷ آبان) در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های های هفته بسیج در استان اظهار داشت: بسیج دانشجویی استان امسال در هفته بسیج بیش از 100 برنامه در سطح دانشگاههای استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه چهار هدف برای بسیج دانشجویی تعریف شده است، گفت: تربیت نیروی انقلابی در دانشگاهها، حضور و نقش آفرینی در صحنه های بین المللی نظام، تبیین و مطالبه گری فرمایشات مقام معظم رهبری در فضای جامعه و شبکه سازی برنامه های بسیج دانشجویی از جمله این اهداف است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی استان امسال در هفته بسیج بیش از 100 برنامه در سطح دانشگاههای استان برگزار می کند، اظهارداشت: کرسی های آزاداندیشی، مسابقات کتابخوانی، برپایی ایستگاه صلواتی، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری اردوهای جهادی یک روزه، برگزاری نشست های بصیرتی و حلقه های صالحین، غبارروبی مزار شهدای گمنام دانشگاه، برگزاری تریبون آزاد و دیدار با خانواده شهدا از جمله این برنامه ها است.

قاسمی با اشاره به اینکه همایش 1500 نفری دانشجویان بسیجی و طلاب خراسان جنوبی سوم آذر در سالن اجلاس پیام نور بیرجند برگزار می شود، گفت: این همایش با همکاری بسیج طلاب ساعت 19:30 چهارشنبه سوم آذر با حضور سخنران کشوری برگزار می شود.

وی برگزاری گردهمایی پیشکسوتان بسیج دانشجویی در 10سال گذشته را از جمله برنامه های این سازمان در هفته بسیج ذکر کرد و گفت: این مراسم دوشنبه اول آذر برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هماهنگی اعزام دانشجویان به کربلا در اربعین امسال برعهده بسیج دانشجویی بوده است، گفت: امسال هماهنگی اعزام 300 دانشجو برعهده بسیج دانشجویی بوده است.

قاسمی افزود: بسیج دانشجویی همچنین دو دستگاه اتوبوس دانشجو به تعداد 90 نفر نیز اعزام داشته است.

وی برگزاری 10 کرسی آزاداندیشی در هفته بسیج در دانشگاهها را از جمله دیگر برنامه های هفته بسیج ذکر کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار