جانشین فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: فرهنگ بسیج ایستادگی در برابر استکبار و ظالم و دفاع از مظلوم است.
کد خبر: ۳۳۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵ 26 November 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، سردار پاسدار علی اکبری در گردهمایی بسیجیان شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر به مناسبت پنجم آذرماه سالروز فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین افزود: فرهنگ بسیج به معنای صدور فرهنگ انقلاب اسلامی به سراسر جهان است که باید از این فرهنگ دفاع کرد.
وی تصریح کرد: فرهنگ بسیجی باعث شد ایران در هشت سال دفاع مقدس با توان رزمندگان اسلام با کمترین امکانات در برابر استکبار جهانی ایستادگی کند.
اکبری یادآوری کرد: فرهنگ بسیجی یعنی بصیرت و بصیرت مهمترین سلاح برای خنثی کردن توطئه های نرم و نفود دشمنان است.
وی به زندگی مدافعان حرم اشاره کرد و با بازخوانی خاطراتی از این شهیدان گفت: از نخستین شهید مدافع حرم از چهارمحال و بختیاری کمتر اطلاع رسانی شد.
به گفته وی، شهید علی عسگری همواره با وضو به میدان نبرد با گروه های تکفیری می رفت و شهادت او مصادف با سالروز ولادت حضرت زینب (س) بود.
پدر شهید محمدحسن قاسمی نخستین شهید مدافع حرم جامعه پزشکی از چهارمحال و بختیاری نیز در این همایش دیدگاه های خود را پیرامون شهادت و مدافعان حرم بیان کرد.
در این همایش از تعدادی از بسیجیان موفق که در جشنواره های مختلف موفق به کسب عنوان شده بودند و ورزشکاران بسیجی و مدیران بسیجی تجلیل شد.
نظیر این آیین در هر 9 شهرستان چهارمحال و بختیاری با حضور بسیجیان شهرها و روستاهای استان برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار