فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از کشف 410هزار نخ سیگار قاچاق خبر داد.
کد خبر: ۳۴۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲ 12 December 2016

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از کشف 410هزار نخ سیگار قاچاق خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام،سرهنگ"جهانگیر زارعی"در گفت و گو با خبرنگارما اظهار داشت: ماموران مستقر در ایست و بازرسی پل سیمره در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا هنگام کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه خودرو مضنون شدند.

وی افزود:در بازدید از یکدستگاه خودرو ایسوزو 350هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد.

سرهنگ زارعی تصریح کرد:در بازرسی از یکدستگاه خودرو پژو 405تعداد 60هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد.

وی با بیان این مطلب ارزش تقریبی کالای کشف شده بالغ بر یک میلیاردو سیصد میلیون ریال است،گفت:در این راستا 4نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ زارعی با اشاره به اينکه مبارزه با باندهاي قاچاق از اولويت­هاي مهم پليس مي­باشد گفت: پليس با برنامه ريزي­هاي هدفمند و تلاش شبانه روزي خود، با برهم زنندگان امنیت اقتصادی کشوربرخورد قاطع خواهد کرد.

فرمانده انتظامي استان از دستگيري سارقان طلافروشي شهرستان آبدانان و تحويل يک کيلو و 795 گرم طلا به صاحب طلافروشي کمتر از 24 ساعت خبر داد.

سارقان طلا فروشي شهرستان آبدانان دستگير شدند

سردار " نورعلي ياري" بااعلام این خبراظهار داشت: به دنبال اعلام وقوع يک فقره سرقت طلافروشي شهرستان آبدانان ، بلافاصله با اجراي تدابير ويژه و تشکيل تيم هاي تخصصي، دستگيري سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وي ادامه داد:بررسي هاي اوليه پليس، حکايت از آن داشت که سارقان بدون شکستن در ورودي با استفاده از کليد وارد طلا فروشي شده ويک کيلو و 795گرم طلا را به سرقت برده بودند.

فرمانده انتظامي استان ايلام تصريح کرد:با اشراف اطلاعاتي پليس و استفاده از شگردهاي پليسي دو متهم اين پرونده در کمتر از 24 ساعت شناسايي و دستگير شدند.

وي افزود:تحقيقات فني و اعترافات سارقان مشخص کرد يکي از متهمان قبلا شاگرد اين طلافروشي بوده که از رفاقت مالباخته سوء استفاده کرده و با تهيه کليد مشابه اقدام به سرقت کرده اند.

سردار يارييادآور شد: با کشف طلاهاي سرقت شده در يک گاوداري مخروبه و تحويل آن ها به مالباخته ،متهمان نيز با تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائي شدند.

سردار ياري ادامه داد: نيروي انتظامي با اشراف کامل اطلاعاتي اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب و مخلان نظم و امنيت به اهداف شوم خود دست پيدا کنند و به شدتبرابر قانون با اين افراد برخورد مي کند.

فرمانده انتظامي استان در پايان گفت: واحدهاي صنفي به ويژه طلا فروشي ها بايستي در رعايت نکات حفاظتي و استفاده ار سيستم هاي حفاظتي دقت بيشتري کرده و با پرهيز از اعتماد بيجا به ديگران از وقوع سرقت پيشگيري کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار