ساینا زیرتریلی له شد
در تصادف وحشتناک بین 2 خودروی تریلی حامل سنگ و ساینا در بلوار الغدیر قم، که منجر به حریق خودروی سبک هم شد، از ساینا تقریبا جز آهن پاره ای چیزی بجا نماند. این حادثه یک کشته و 2 مجروح بجای گذاشت.
کد خبر: ۳۴۳۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰ 14 December 2016
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در گفتگو با خبرنگار تابناک قم، از برخورد یک دستگاه تریلی حامل سنگ با ساینا در بلوار الغدیر قم خبر داد.

مهدی فراهانی افزود: در این تصادف وحشتناک که منجر به حریق خودروی سبک هم شد، از ساینا تقریبا جز آهن پاره ای چیزی بجا نماند.

وی ادامه داد: دراین حادثه علی رغم شدت تصادف، 2 سرنشین از 3 سرنشین خودروی سبک بطور معجزه آسایی نجات یافتند و جراحات مختصر آنها توسط پرسنل اورژانس بصورت سرپایی درمان شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم تصریح کرد: درخودروی ساینا همچنین جوان 19ساله ای هم بود که شدیدا دچار آسیب و جراحات  درتمام سطوح بدن شده بود که توسط پرسنل اورژانس۱۱۵ پس از دریافت خدمات اولیه فوریتی به بیمارستان منتقل شد، اما علی رغم تلاش های درمانی پرسنل اورژانس و بیمارستان به علت شدت آسیب های وارده در بیمارستان فوت کرد.

وی افزود: این تصادف دقیقا مقابل ایستگاه آتش نشانی رخ داد و به محض آتش گرفتن خودرو، پرسنل آتش نشانی وارد عمل شده و بعد از اطفای حریق عملیات رهاسازی مجروحان صورت گرفت که در نجات جان دوسرنشین بسیاراثربخش بود.

فراهانی با اشاره به دیگر مأموریت‌های اورژانس در روز گذشته خاطرنشان کرد: مسمومیت 2 نفر با گاز co که یکی از افراد مسموم به دلیل اختلال هوشیاری و عدم تعادل دچار سقوط شده بود، با تماس بموقع و نیز حضور سریع پرسنل و 2 آمبولانس اورژانس ۱۱۵ هر دو مصدوم نجات یافتند.

وی افزود: همچنین عصر روز گذشته برخورد 2 موتورسیکلت با خودروی پراید 5 مجروح بجای گذاشت که 3 آمبولانس اورژانس جهت انتقال مجروحان این حادثه اعزام شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
یه عده تو شهر مثل پیست رالی رانندگی می کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار