مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: مازندران مدال آورترین و طلایی‌ترین استان کشور در حوزه ورزش قهرمانی در سال جاری در کشور شد.
کد خبر: ۳۴۵۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹ 18 December 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از محمودآباد، حبیب حسین زادگان عصر امروز در نشست هم‌اندیشی با روسای هیئت‌های ورزشی محمودآباد، اظهار داشت: مازندران در ورزش قهرمانی جز استان‌های شاخص کشور بوده و این جای بسی خوشحالی دارد.
 
وی افزود: تقویت روحیه ورزشکاری و ایجاد تحرک در بین مردم موجب نشاط وسلامت جامعه می‌شود.
 
مدیرکل ورزش وجوانان مازندران با بیان اینکه مازندران در بیماری‌های قلبی و عروقی در وضعیت هشداری قرار دارد، گفت: فقر حرکتی امروز تنها مختص به میانسالان و سالمندان نیست، بلکه به دانش آموزان نیز انتقال پیدا کرده و در آینده جامعه را با مشکل روبه‌رو می‌کند.
 
حسین زادگان بیان کرد: تنها راه ایجاد تحرک در جامعه همگانی شدن رشته‌های ورزشی است که باید در اولویت هیئت‌های ورزشی قرار گیرد.
 
وی تصریح کرد: آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی ورزش‌های همگانی در میان دانش آموزان، می‌تواند نقش محوری را ایفا کند.
 
مدیرکل ورزش وجوانان مازندران با بیان اینکه سرانه ورزشی درشهرستان محمودآباد نیاز به افزایش دارد، گفت: با همکاری و تلاش فرماندار محمودآباد و دستگاه‌های اجرایی شهرستان با تخصیص به موقع بودجه، پروژه‌های نیمه تمام به بهره برداری خواهد رسید.
 
تدوین طرح جامع ورزش روستایی محمودآباد
 
رئیس اداره ورزش وجوانان محمودآباد نیز با بیان اینکه دهیاری‌های شهرستان سالیانه مبالغ بسیاری صرف ورزش می‌کنند، گفت: با وجود تلاش‌های بسیاری که صورت گرفته، اما متاسفانه تاکنون برنامه منسجمی تدوین و یا اجرایی نشده است.
 
وی افزود: طرح جامع ورزش روستایی در حال تدوین بوده وبه زودی اجرایی خواهد شد.
 
یوسفی با بیان اینکه ورزش در دنیا بخشی از اقتصاد محسوب می‌شود، گفت: با افزایش سرانه فضای ورزشی، احداث سالن‌ها و تجهیز ورزشگاه‌ها می توان ایجاد درآمد و در راستای کاهش هزینه‌ها تلاش کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار