خالدی از حضور ۱۰۰ هنرجو در کارگاه یادشده خبر داد و گفت: معتمدی در این دو روز هر نوبت به مدت ۵ ساعت به آموزش مشتاقان هنر آواز ایرانی پرداخت.
کد خبر: ۳۴۷۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵ 23 December 2016
مدیر نگارخانه سروناز شیراز در ادامه با بیان اینکه پیشتر نیز این مجموعه برگزارکننده کارگاه های تخصصی «برند شخصی» و «اقتصاد هنر» بود، از برگزاری کارگاه ۴ روزه «لذت بردن از هنر» با حضور امین غازیانی در نگارخانه سروناز خبر داد.

خالدی، ادامه داد: در کارگاه یادشده که مناسب هنرمندان و دانشجویان رشته های هنری است، علاقه مندان هنر اعم از فعالان این حوزه و بازاریابان این بخش با مهم ترین و تاثیرگذارترین سبک ها و جنبش های هنری آشنا می شوند و خصوصیات بارز هریک را با نمایش نمونه های مختلف تجربه خواهند کرد.

وی به برپایی دو شب جشن و آیین های یلدا در این نگارخانه هم اشاره کرد و افزود: در این برنامه دکتر یلدا آزرمی پیرامون مفاهیم سمبلیک این شب و منیژه عبدالهی درخصوص آیین های شب چله سخنرانی کردند، همچنین با حضور هنرمندانی از مکتب موسیقی ایران، ساز و آواز با آوای محمد رضازاده و پیمان لردی فرد نوازنده تار، مهدی تفکر نوازنده دف و خشایار طیار نوازنده کمانچه برگزار شد.

نمایش دست دوخته های میترا عبودی در قالب مانتو و پالتو

مدیر نگارخانه سروناز از برپایی نمایشگاهی از نخستین مجموعه طراحی های پوشاک توسط هنرمندی جوان در این مجموعه فرهنگی و هنری خبر داد و افزود: در این نمایشگاه که به دست دوخته های میترا عبودی اختصاص دارد طراحی هایی در قالب مانتو، پالتو و شال به همراه زیورآلات به نمایش در آمده که تا ۵ دی ماه جاری ادامه دارد.

خالدی نمایشگاه جاری نگارخانه سروناز را نمایشگاه گروهی نقاشی اهالی شیراز عنوان کرد و افزود: نمایشگاه نقاشی و تصویرسازی اهالی شیراز که حاصل آثار ۱۲ هنرجوی منتخب دوره های طراحی پایه و تخصصی، نقاشی، تصویرسازی و ترکیب مواد است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه یادشده تا ۹ دی ماه جاری برپاست، افزود: در این نمایشگاه آثار در ابعاد و تکنیک های مختلف و سبک های اجرایی متفاوت و بعضا مفهومی و مدرن اجرا شده و فرزانه باقری، روشنک کجوری، ملیکا احمدی، ناهید صالحی، اسما کریمی، الهام آقازاده، نسترن ثریانشان، نگار بخشی نژاد، مرضیه کریمی، سمانه گلچین، سحر زارعی و فرزانه زارع صاحب اثر هستند.
 
در رویداد بعدی که از ۱۰ تا ۱۶ دی برگزار خواهد شد نگارخانه سروناز شیراز میزبان آثار نقاشی پرتره زهرا صادقی در قالب نمایشگاهی انفرادی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار