مدیرکل امداد استان ایلام گفت:از این تعداد پرونده تاکنون 820 مورد آنها به سرانجام رسیده و به صاحبان آن تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شده است.
کد خبر: ۳۵۲۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴ 31 December 2016
 اشتغال و خودکفایی خانواده های مورد حمایت کمیته امداد و نیازمندان جویای کار به عنوان اصلی ترین راهبرد توانمندسازی اقتصادی این خانواده ها در صدر برنامه های این نهاد قرار گرفته است.
 
تعداد بیش از هزار و 880 پرونده اشتغال زایی مددجویان کمیته امداد استان ایلام برای دریافت تسهیلات شغلی تحویل بانکهای عامل این استان شده است.
 
به گزارش تابناک ایلام؛ ضیاء رضایی مدیرکل امداد استان ایلام در دیدار با مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان ایلام گفت:
 
وی افزود: برای اجرای این 820 طرح اشتغال زایی112میلیارد ریال اعتبار بانکی ارزان قیمت پرداخت شده است.
 
تصریح کرد: هم اکنون بیش از هزار و 60 پرونده تکمیل شده که به بانکهای استان ارسال شده است در انتظار پرداخت تسهیلات از سوی بانکهای این استان هستند.
 
رضایی با اشاره به اینکه  اشتغال و خودکفایی خانواده های مورد حمایت و نیازمندان جویای کار به عنوان اصلی ترین راهبرد توانمندسازی اقتصادی گروههای هدف این نهاد است تصریح کرد: همکاری بانکهای عامل در این زمینه می تواند در تحقق سریع تر این مهم بسیار تأثیرگذار باشد.
 
مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان ایلام نیز در این دیدار در سخنانی گفت: تاکنون از 50 درصد سهم ابلاغی به این بانک جهت پرداخت تسهیلات به خانواده های مددجو حدود 55 درصد آن تخصیص یافته است و در تلاش هستیم تا پایان سال مابقی آن نیز تخصیص و جذب شود.
 
هوشنگ حیدرنژادی افزود:  پرداخت تسهیلات به خانواده های مددجو از طریق شعبات این استان معمولا در زمینه اجرای طرح های کشاورزی،باغداری، پرورش دام سبک و سنگین و نیز  موارد دیگر بوده است.
 
وی تصریح کرد: بانک کشاورزی همواره به تعهدات خود در زمینه پرداخت تسهیلات به خانواده های مددجو عمل کرده است و امسال نیز امیدواریم بتوانیم این مهم را محقق سازیم.

شایسته ذکر است مدیرکل و معاون اشتغال و خودکفایی امداد استان ایلام در خصوص تسریع بخشیدن به پرداخت تسهیلات به مددجویان جویای کار  این نهاد با مدیران بانکهای رفاه، مسکن و سپه نیز دیدار کردند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار