بارش برف در شهرستان گرمسیری فارس در رویدادی کم سابقه در سال های گذشته این مناطق جنوبی استان را سفیدپوش کرد.
کد خبر: ۳۷۱۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰ 03 February 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا: شهرستان های خنج، لامرد، فراشبند، فیروزآباد و شمار دیگری از مناطق جنوبی استان و همچنین شهرستان های آباده و اقلید و دیگر مناطق شمالی استان شاهد بارش برف بوده اند.
این در حالی است که هوای روز جمعه شیراز مرکز استان فارس آفتابی بود و کوه های اطراف این شهر سفیدپوش شده بود و این وضعیت، کاهش قابل توجه دمای هوا و وزش باد را در این شهر به دنبال داشت.
 
به گفته جانشین رئیس پلیس راه استان فارس، تردد در محورهای مواصلاتی استان فارس با وجود بارش برف به سهولت انجام می‌شود و تمام جاده‌های استان باز است.
 
به گزارش ایرنا از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سرهنگ عبدالله هاشم دهقانی با اشاره به بارش برف و یخ‌زدگی جاده‌ها در محور کازرون و محدوده چهل چشمه و دشت ارژن، گردنه موک در محور شیراز به فیروزآباد، محور شیراز به اقلید افزود: بارش برف و یخ‌زدگی در این محورهای موصلاتی استان وجود دارد ولی تردد به سهولت انجام می‌شود و تمام جاده‌های استان همچنان باز است.
 
جانشین رئیس پلیس راه استان فارس گفت: رانندگانی که می‌خواهند از این جاده‌ها عبور کنند زنجیر چرخ و لوازم گرمایشی مناسب به همراه داشته باشند.
 
روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس نیز اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته به 112 خودروی گرفتار در برف در جاده های این استان امدادرسانی صورت گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار