از نقاشی‌های برتر دانش‌آموزان تعدادی از مدارس داخل منطقه حفاظت شده باشگل تقدیر شد.
کد خبر: ۳۷۳۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹ 06 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از  خبرگزاری فارس از قزوین، در مراسمی که در شهرستان تاکستان با حضور سیاوش شمسی‌پور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین، رئیس آموزش و پرورش ضیاءآباد و ریاست اداره محیط زیست شهرستان تاکستان در مدرسه شهید معروفی روستای مهین برگزار شد، از نقاشی‌های برتر دانش‌آموزان تعدادی از مدارس داخل منطقه حفاظت شده باشگل تقدیر به عمل آمد.

محمد جلیلوند رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان در این مراسم با تبریک به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر، امر فرهنگ‌سازی، آموزش به نسل‌های آینده و بالا رفتن اطلاعات زیست محیطی دانش‌آموزان را بسیار با ارزش و مهم تلقی و اجرای چنین برنامه‌هایی را برای احیای انگیزه دانش‌آموزان مهم دانست.

رئیس آموزش و پرورش ضیاءآباد افزود: حفاظت از محیط زیست امری ضروری و در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش قرار دارد و در راستای ترویج، آموزش و فرهنگ زیست محیطی از هیچ تلاشی دریغ نکرده و همکاری ادارات آموزش و پرورش با سازمان محیط زیست بیش از پیش است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین هم در ادامه بیان کرد: از آنجایی که دانش‌آموزان امروز مدیران آینده کشور هستند، ضرورت دارد مدبران آموزش‌هایی به آن‌ها ارائه دهند.

سیاوش شمسی‌پور دانش‌آموزان را به تلاش بیشتر در کسب درجات علمی توصیه کرد.

وی با اهدا جوایز از دانش‌آموزان برتر در طراحی نقاشی با محوریت محیط زیست تجلیل کرد.

گفتنی است در پایان به پنج اثر برتر نقاشی با محوریت حفاظت از محیط زیست، تقدیر و هدایایی اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار