فرماندار شهرستان سلسله: تا زمانی که ما ندانیم در آغاز این دولت چه چیزی را تحویل گرفته ایم و اکنون در کجا قرار داریم نمی توانیم قضاوت درست داشته باشیم..
کد خبر: ۳۷۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ 08 February 2017

فلاح نژاد فرماندار سلسله در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک لرستان گفت: در بحث عملکردی باید دید این دولت چه چیزی را تحویل گرفته و در حال حاضر در کجاست هر چند تفکیک ایجاد کردن بین دولت ها مناسب نیست. از آنجا که استان لرستان یکی از پایگاه های اقتصاد مقاومتی در کنار دو استان آذربایجان شرقی و کرمان قرار دارد و انتظار ایجاد شده این است که وضعیت استان تغییر رو به جلویی داشته باشد. 
   
    فلاح نژاد گفتند: هر چند دولت ها در عدم توسعه استان مقصر بوده اند اما فقر مطالبه گری یکی از مهمترین مشکلات این استان است و این موضوع باعث گردیده است که بحث زیرساخت ها هنوز به عنوان مسئله پایه حل نشده باقی بماند.  در این استان یک کیلو وات برق تولید نمی شود. 
    در این جلسه پرسش و پاسخ امام جمعه شهرستان نیز حضور داشتند که ضمن طرح مباحث فرهنگی منطقه و از کمبود خیر در شهرستان گله مند بودند و فرماندار در تکمیل صحبت های اقای موسوی ابراز کردند که صحبت از خیر الشتری که در امر ساخت درمانگاه همکاری کرده باشند غیرواقعی است و این کمک صورت گرفته را به خیری در شهرستان خرم آباد نسبت دادند.
   
   فرماندار در ادامه پاسخ به سوال خبرنگار تابناک ابراز داشتند که در سال جاری 38 طرح با ارزش 108 میلیارد تومان در چشم اندازی دو ساله برای شهرستان در نظر گرفته شده است که امید آن وجود دارد در زمان پیش بینی به بهره برداری برسد.

    فلاح نژاد همچنین بیان کردند که در دهه ی فجر حدود 109 پروژه که بالغ بر 24 میلیارد تومان هزینه کرد داشته است که مورد بهره برداری قرار گرفتند که از آن جمله می توان به اتمام چهارخطه شدم جاده الشتر به خرم آباد اشاره کرد. 

   در پایان پاسخگویی ایشان به سوال خبرنگار ابراز داشتند؛ امسال 96 روستا دارای گاز شده اند که از 266 روستا کل شهرستان 191 روستا از نعمت گاز برخودار هستند و در کل حدود 90 درصد کل مردم شهرستان از نعمت گاز برخودار شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار