استاندار لرستان گفت: 37 هزار و 130 میلیارد ریال اعتبار در سند اشتغال برای بانک های استان لرستان پیش بینی شده بود که خوشبختانه در 11 ماه نخست امسال 37 هزار و 550 میلیارد ریال پرداخت شده است.
کد خبر: ۳۸۸۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 04 March 2017

هوشنگ بازوند در دوازدهمین نشست کارگروه اشتغال لرستان در سالن جلسات استانداری افزود: دستگاه‌های دولتی لرستان تا پایان فروردین ماه 96 طرح هایی که می توانند از یارانه استفاده کنند را به دبیرخانه معرفی کنند.
وی گفت: در 11 ماه گذشته 101 درصد بانک ها از منابع بانکی تحقق اعتبار داشتند که برای بانک های دولتی 129 درصد تحقق عملکرد ثبت شده است.

استاندار لرستان افزود: اعتبارات دولتی به دلیل کمبود تخصیص تا این لحظه مثبت ارزیابی می ‌شوند و امیدواریم تخصیص بیشتری برای اعتبار داده شده صورت گیرد.
وی اظهار کرد: پیش‌ بینی شده بود سه هزارو 520 میلیارد ریال بخش خصوصی سرمایه ‌گذاری کند که این میزان به هشت هزارو 900 میلیون ریال برابر با 136 درصد افزایش یافت.
بازوند افزود: بسته حمایت از توسعه اشتغال پایدار یک نگرانی‌ اشتغالی ایجاد می‌ کند که پایدار نباشد و این در حالی است که ما 15 سال رتبه نخست بیکاری در کشور را داشتیم و برای بهبود این وضعیت اشتغال ناپایدار ایجاد می‌ شود.
وی با بیان اینکه نسخه های اشتغال در استان های کشور متفاوت است، گفت: براساس زیرساخت ‌های موجود در هر استان نسخه ‌های اشتغال می تواند متفاوت باشد.
وی به سرمایه گذاری و حضور بخش خصوصی در لرستان اشاره کرد و افزود: متولی سرمایه گذاری در استان باید بخش خصوصی باشد و لرستان باید مسیر سرمایه گذاری را با بخش خصوصی تغییر دهد البته در این زمینه هزینه های فراوانی هم برای حضور بخش خصوصی پرداخت کرده ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار