کاراته‌کاهای استان قزوین در رقابت‌های لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور خوش درخشیدند.
کد خبر: ۳۹۳۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳ 13 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، رقابت های سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور در حالی با شناخت تیم‌های برتر به کار خود پایان داد که کاراته‌کاهای استان در این دوره از رقابت‌ها موفق شدند عناوین ارزشمندی را از خود بر جای بگذارند و با کسب موفقیت در این مسابقات بار دیگر توانایی‌های خود را نمایش دهند.

کاراته‌کاهای قزوینی که در طول سال‌های اخیر همواره در میادین ملی و بین‌المللی برای جامعه ورزشی استان و کشور افتخارآفرینی کرده‌اند، این بار هم در آوردگاه سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور یک بار دیگر شایستگی‌های خود را به رخ کشیدند و نشان دادند که بر روی تاتامی از توانایی‌های بالایی برخوردار هستند و می‌توانند همچنان روند موفقیت‌های خود را تداوم بخشند.

رشته ورزشی کاراته در طول سال‌های گذشته یکی از هیأت‌های موفق استانی و کشوری بوده است که در وصف موفقیت‌های این رشته ورزشی می‌توان از کسب سه عنوان متوالی این هیأت ورزشی در صدر برترین هیأت‌های ورزشی کاراته کشور و پنج عنوان اولی این هیأت در بین هیأت‌های ورزشی استان یاد کرد.

تداوم موفقیت‌های این رشته ورزشی در طول سال‌های اخیر امسال هم در مسابقات سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور مشاهده شد و ورزشکاران استان که تیم‌های مختلف لیگ برتری را در این فصل از مسابقات همراهی می‌کردند، موفق شدند عناوین خوبی را کسب کنند.

دبیر هیأت کاراته استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، با اشاره به درخشش کاراته‌کاهای استان در رقابت‌های سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور اظهار داشت: بهمن عسگری، مجید حسن‌نیای و علی‌اصغر آسیابری امسال به همراه تیم‌های لیگ برتری درخشش خوبی را از خود به نمایش گذاشته و به همراه تیم‌های باشگاهی خود عناوین اول تا سوم رده‌بندی را به خود اختصاص دادند.

حمیدرضا داوری افزود: بهمن عسگری که امسال تیم دانشگاه آزاد را همراهی می کرد، در پایان رقابت‌های سوپرلیگ موفق شد به همراه این تیم سکوی قهرمانی را به دست آورد.

وی عنوان کرد: مجید حسن‌نیای و علی‌اصغر آسیابری دو کاراته‌کای دیگر استان قزوین هم که در تیم توسعه و نوآوری شهر به روی تاتامی رفتند، به همراه این تیم پس از تیم‌های دانشگاه آزاد و پاس قوامین دوم و سوم شدند.

دبیر هیأت کاراته استان قزوین خاطرنشان کرد: در برترین‌های رنکینگ دهمین دوره سوپرلیگ کاراته در وزن منهای 75 کیلوگرم هم علی‌اصغر آسیابری از تیم توسعه و نوآوری شهر عنوان برتر را کسب کرد.

گفتنی است، رقابت‌های سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور با حضور 10 تیم در خانه کاراته تهران برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار