تابناک مرکزی گزاش می دهد؛
تابناک مرکزی: علی اکبرکریمی، محمد حسینی و حجت الاسلام سلیمی با امضا نامه نسبت به دیدار جمعی از نمایندگان با رئیس دولت اصلاحات واکنش نشان دادند و آن را در تقابل با شرایط نمایندگی که یکی از اهم آن «التزام عملی نسبت به ولایت فقیه» است دانستند و خواستار رسیدگی به این اقدام شدند.
کد خبر: ۳۹۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲ 14 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، جمعی از نمایندگان مجلس که اکثر قریب به اتفاق آنها از اعضای فراکسیون امید بودند در سالگرد انتخابات مجلس دهم در هفتم اسفند با رئیس دولت اصلاحات دیدار کردند که می توان اصلی ترین هدف این دیدار را تلاش برای پر کردن جای خالی مرحوم هاشمی در جریانان اصلاحات دانست.

در بین نمایندگانی که به دیدار رئیس دولت اصلاحات رفتند نام علی مطهری، بهروز نعمتی و محمدعلی وکیلی به عنوان سه تن از اعضای هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی دیده می شود و نکته اینکه بهروز نعمتی عضو لیست امید، جلسه مربوط به سالگرد انتخابات را با این دلیل که شبیه به جلسه فراکسیون شده، به حالت قهر ترک کرده بود.

30 نفر از نمایندگان مجلس که در بین آنها نام علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک و خنداب، محمدحسینی نماینده مردم تفرش و آشتیان و حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات دیده می شود بعد از این اقدام و با اشاره به نقش موثر خاتمی در فتنه 88 که مورد حمایت همه جانبه نظام سلطه و همه سران جریانات ضد انقلاب بوده و تلاش برای شکاف در بین مردم با طرح انحرافی آشتی و سخنان صریح رهبر انقلاب که گناه بزرگ فتنه گران در سال 88 قابل اغماض نیست ضمن محکوم نمودن اصل این حرکت به ویژه همراهی سه تن از نمایندگان لیست امید که عضو هیأت رئیسه مجلس می باشند (علی مطهری، بهروز نعمتی و محمدعلی وکیلی)؛ در نامه‌ای خطاب به یوسفیان ملا رئیس کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی مجلس خواستار تشکیل هیئت رسیدگی به تخلفات هیئت رئیسه مجلس شده بودند.

در متن نامه این 30 نماینده آمده است:

نقش موثر خاتمی در فتنه 88 که مورد حمایت همه جانبه نظام سلطه و همه سران جریانات ضد انقلاب و چیزی کمتر از براندازی نظام اسلامی را هدف گیری نکرده بود، بر کسی پوشیده نیست

سیدمحمد خاتمی به عنوان یکی از سران فتنه تا کنون هیچ اقدامی در جبران خسارت مالی، جانی و حیثیتی که در فتنه 88 به کشور، مردم و  نظام اسلامی وارد گردیده نکرده است.

ایشان در شگردی جدید و با هدف القاء قهر، اختلاف و شکاف در بین مردم طرح انحرافی آشتی ملی را برای ایجاد موجی جدید و موج سواری زیرکانه مطرح نمود.

مقام معظم رهبری در دیدار مردم غیور آذربایجان فرمودند مردم با فتنه گران قهرند و آشتی هم نمی کنند.

دیدار تعدادی از نمایندگان لیست امید با خاتمی آن هم بعد از چنین تصریحی از ناحیه مقام معظم رهبری در تقابل با شرایط نمایندگی که یکی از اهم آن «التزام عملی نسبت به ولایت فقیه» می باشد خلاف سوگند نمایندگی و لطمه و آسیب جدی به شأن و جایگاه مجلس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار