رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه نباید داده‌های جمع‌آوری شده در کشوی میز مدیران خاک بخورد، اظهار داشت: عدم استفاده از اطلاعات مراکز بهداشت، مدیریت سلامت را فشل و بی ضابطه می‌کند.
کد خبر: ۴۱۶۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴ 01 May 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: محمدهادی ایمانیه ظهر امروز در آئین گرامیداشت روز جهانی بهداشت‌حرفه‌ای با اشاره به شعار سال «بهینه سازی مجموعه داده های ایمنی بهداشت حرفه ای و استفاده از آن» اظهار داشت: در راستای تحقق این شعار باید تصمیم گیری های دقیقی در جهت اصلاح مکانیسم جمع آوری اطلاعات از مراکز بهداشت اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه نباید داده‌های جمع آوری شده در کشوی میز مدیران خاک بخورد ادامه داد: پُرشدن بایگانی ها و عدم استفاده از اطلاعات مراکز بهداشت، کار عاقلانه ای نیست و مدیریت سلامت را فشل و بی ضابطه می کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به لزوم اصلاح شاخص‌های جمع آوری اطلاعات، استفاده از افراد دلسوز و کارآمد در مراکز بهداشت حرفه‌ای و تشکیل شورای تجزیه و تحلیل و عمق‌بخشی به اطلاعات برای حوزه های مختلف بهداشت، تاکید کرد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: استان فارس باید در تامین ایمنی کار در کشور پیشتاز باشد.

ایمانیه با اشاره به فعالیت 8 نفر در حوزه طب کار افزود: همه ی کارها را این تعداد نفر نمی‌توانند انجام دهند، به همین منظور لازم است تا افراد فارغ‌التحصیل و متخصصین دیگری هم وارد این حوزه شوند و با تلاش خود برای پیشگیری و آموزش سلامت، به ایمن شدن جامعه کمک کنند.

وی تصریح کرد: در حوزه بهداشت حرفه ای استفاده از دانشجویان دانشکده بهداشت باعث عمق‌بخشی علمی دانشجویان در مواجه با محیط کار و امیدواری آنها به آینده می شود چرا که اشتغال‌زایی و کارآفرینی برای جوانان یکی از وظایف ما است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار