معاون سیاسی، انتخاباتی فرمانداری شیراز با اشاره به اینکه ۷۲۵ شعبه اخذ رای در شهرستان شیراز فعالیت می کند، گفت: ۷۷ شعبه سیار و مابقی ثابت است.
کد خبر: ۴۱۶۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 02 May 2017
تابناک فارس به نقل از شبستان: علی سعیدی، معاون سیاسی، انتخاباتی فرمانداری شیراز امروز (11اردیبهشت) با اشاره به اینکه شهر شیراز برای انتخابات به 12 مرکز تقسیم شده است، گفت: در هر مرکز نمایندگان هیئت اجرایی، هیئت نظارت و بازرسی حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه 725 شعبه اخذ رای در شهرستان شیراز فعالیت می کند که با احتساب 2 صندوق ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، در مجموع حدود یک هزار و 400 صندوق وجود دارد، افزود: برای انتخابات پیش رو، 594 حوزه شهری، 121 حوزه روستایی و 10 حوزه عشایری را خواهیم داشت.

سعیدی با تاکید بر اینکه 648 شعبه ثابت و 77 شعبه سیار در انتخابات وجود دارد، یادآور شد: 542 شعبه در شیراز و 28 شعبه در صدرا فعال خواهد بود که این رقم در بخش مرکزی 73 شعبه، در بخش زرقان 42 شعبه و در بخش ارژن  40 شعبه است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات شوراها در شهر صدرا به شکل تمام الکترونیکی برگزار می شود، اضافه کرد: نامردهای انتخاباتی شورای شهر در شیراز می توانند در هر منطقه یک ستاد را برپا کنند.

سعیدی با تاکید بر اینکه برپایی ستاد انتخاباتی در محدوده ممنوعه واقع در خیابان قصردشت حدفاصل چهارراه ملاصدرا تا چهارراه 15 خرداد، خیابان لطفعلی خان زند از چهارراه 15 خرداد تا چهارراه پیروزی، چهارراه پیروزی تا میدان شهدا، میدان شهدا تا چهارراه زند، چهارراه زند تا پل حر، پل حر تا خیابان ساحلی و میدان نمازی و میدان نمازی تا چهارراه ملاصدرا، ممنوع خواهد بود، اظهار داشت: برای انتخابات ریاست جمهوری هر نامزد می تواند تنها یک ستاد مرکزی داشته باشد و داشتن چندین ستاد فرعی بلامانع است و تاکنون 2 نامزد برای ایجاد ستاد به فرمانداری مکاتبه کردند.

وی با اشاره به اینکه از طریق پلیس فتا، تبلیغات پیش از موعد نامزدهای انتخاباتی را رصد می کنیم، اضافه کرد: تاکنون 42 نفر از نامزدهای انتخاباتی برای تبلیغات پیش از موعد مقرر به فرمانداری احضار شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار