مدیر بسیج دانشجویی دانشگاههای مرودشت گفت: در انتخابات پیش رو دانشجویان بسیجی خود را هزینه و وامدار هیچ شخص، حزب و جریان سیاسی نخواهند کرد و فقط به انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری می اندیشند.
کد خبر: ۴۱۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱ 03 May 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:غفار آئینی شامگاه شنبه در گردهمایی جوانان انقلابی که با حضور جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاههای آزاد، پیام نور و فنی وحرفه ای در محل ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد٬ به نقش و رسالت دانشجویان در گفتمان سازی و بصیرت افزایی آحاد مختلف جامعه اشاره و اظهار کرد: دانشجویان رگ حیات جامعه هستند و باید در تعیین سرنوشت مردم تأثیرگذار باشند و همانند یک مؤذن به قول شهید بهشتی مردم را بیدار و آگاه کنند.

مدیر بسیج دانشجویی دانشگاههای مرودشت یکی از مؤلفه های کلیدی در خنثی کردن نقشه دشمنان را حضور دانشجویان در صحنه های سیاسی و انقلابی عنوان کرد و افزود: هرکسی دل در گرو نظام دارد باید به صحنه بیاید و در انتخابات پیش رو در آگاهی بخشی مردم در انتخاب اصلح بکوشد.

وی به نقش تأثیر گذار دانشجویان در جذب مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت: دانشجویان باید نقشه راه داشته باشند و با گفتمان سازی و بیان شاخصه های مد نظر مقام معظم رهبری مردم را آگاه کنند که به فردی رأی دهند که دلسوز مردم و نظام باشند.

آئینی  یکی دیگر از وظایف مهم بسیج دانشجویی و جوانان مؤمن انقلابی را تبیین و گفتمان سازی جریان انقلابی در کشور عنوان کرد و گفت: بسیج خود را هزینه هیچ شخص و یا جریان سیاسی نخواهد کرد و فقط منافع مردم، نظام و تحقق عینی و عملی فرامین و دیدگاههای مقام معظم رهبری (مدظله) را سرلوحه کار خود قرار می دهد.

وی از انتخابات به عنوان فرصتی برای تعیین سرنوشت کشور است یاد کرد و به اهمیت انتخابات محلی و تعیین سرنوشت مردم اشاره و تصریح کرد: انتخاب اصلح در شوراها نباید در سایه انتخابات ریاست جمهوری کم رنگ شود.
آئینی ابراز داشت: رسانه های خارجی چشم امید به انتخابات ریاست جمهوری دوخته اند و تلاش می کنند تا فردی انتخاب شود که بتواند منافع آنها را تأمین کند و وی را به سازش وادارند تا بتوانند به نظام و انقلاب ضربه وارد کنند.

مدیر بسیج دانشجویی دانشگاههای مرودشت از برپایی تریبون آزاد، منطقه آزاد، چاپ بروشور و تراکت در سطح شهر برای تشویق و ترغیب در مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه خبر داد و افزود: اگر مردم به موقع آگاه نشوند و دیر اقدام کنند دچار زیان و ضرر می شوند و همچنین اگر به موقع بصیرت نداشته باشند باید تاوان بدهند٬ پس وظیفه دانشجویان بسیجی به عنوان نیروهای انقلابی و ولایی در شرایط حساس کنونی خطیر و راهگشا است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار