15 تیرماه کنسرت «تنبورنوازان» با عنوان «افسونگری» و با صدای «محمد کُرد» در همدان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۵۲۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۲ 04 July 2017
15 تیرماه کنسرت «تنبورنوازان» با عنوان «افسونگری» و با صدای «محمد کُرد» در همدان اجرا می‌شود.

به گزارش فارس، پس از وقفه‌ای طولانی دربرگزاری کنسرت‌های موسیقی سنتی و به خصوص اجراهای هنرمندان مطرح غیر بومی در همدان این بار گروه موسیقی سنتی «شهسواران» همدان به سرپرستی «قادر شهسواری» و با همکاری گروه موسیقی «میرآترا» کنسرت «تنبورنوازان» با عنوان «افسونگری» و با صدای «محمد کُرد» را در پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین اجرا می‌کند.

درهمین رابطه سرپرست گروه موسیقی سنتی «شهسواران» همدان در گفت‌وگو با فارس ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: «محمد کرد» از جمله هنرمندان و خوانندگان خوش ذوق کشور است که به همراه گروه «میرآترا» و البته آهنگسازی و تنظیم‌کننده آهنگ «میر امیر میری» با همکاری گروه «شهسواران» همدان در این اجرا حضور دارند.

وی ضمن معرفی اعضای گروه گفت:در این اجرا گروه تنبورنوازان راهنرمندانی همچون حمیدرضا یوسفی(نوازنده کوبه‌ای)،علیرضامقراضی(نوازنده کمانچه)،علی شیرازی(نوازنده بربط)، محسن عبادتی (نوازنده کمانچه)،سیامک صادقی،سید حبیب افشار و میرامیر میری (نوازندگان تنبور)، نبیل شریداوی (نوازنده دف)،امیرحسین مختاری(نوازنده قانون)،محمد جواد عبدالهادیان (نوازنده بزک) وقادر شهسواری(نوازنده تنبور و یسنای) تشکیل می دهند که با صدای دلنشین «محمد کرد» به  اجرای برنامه خواهند پرداخت.  

قادر شهسواری که خود از هنرمندان مطرح موسیقی همدان است، افزود: این کنسرت در یک سانس و از ساعت 20:30 روز  پنج‌شنبه 15 تیرماه در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری ابن سینا همدان برگزار می شود.

وی ادامه داد: علاقمندان برای تهیه بلیت 30 هزار تومانی این برنامه می‌توانند به محل آموزشگاه آزاد موسیقی «آهنگ» واقع در ابتدای بلوار مدنی، جنب پاساژ بهار مراجعه و یا با شماره های 08132522135 و 09186760586 برای رزو بلیت تماس حاصل کنند.

سرپرست گروه موسیقی سنتی«شهسواران»همدان تاکیدکرد:البته باپیگیری وهماهنگی‌های صورت گرفته و به منظور استفاده بهینه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه همچنین دانشجویان از این کنسرت بلیت‌هایی هم با30درصد تخفیف ویژه، برای این عزیزان در نظر گرفته شده که آنها می‌توانند با مراجعه به محل فروش، از این تسهیلات استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار