در جلسه استارت آپ اقتصادی سید کمال علوی فرماندار شهرستان کازرون اظهار داشت: برگزاری جلسه و ارائه بیلان کار برای فرمانداری در زمینه شتاب دهنده اقتصادی یک تکلیف نیست، اما احساس کردیم که اگر در این زمینه ورود کنیم شاید بتوانیم مثمر ثمر واقع شویم و سرمایه های سرگردان را به کار گیریم.
کد خبر: ۴۶۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴ 27 July 2017
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کازرون: جلسه استارت آپ اقتصادی با حضور فرماندار شهرستان کازرون و روسای دانشگاه های کازرون روز یکشنبه اول مرداد ماه در محل فرمانداری کازرون برگزار گردید.

در این جلسه سید کمال علوی فرماندار شهرستان کازرون اظهار داشت: برگزاری جلسه و ارائه بیلان کار برای فرمانداری در زمینه شتاب دهنده اقتصادی یک تکلیف نیست، اما احساس کردیم که اگر در این زمینه ورود کنیم شاید بتوانیم مثمر ثمر واقع شویم و سرمایه های سرگردان را به کار گیریم.

گردشگری و کشاورزی شهرستان کازرون دو مقوله مهم در استارت آپ اقتصادی

وی افزود: گاهی ما فکر می کنیم که حتما باید سرمایه های میلیاردی برای ایجاد کار داشته باشیم، اما این اشتباه است و گاهی با پول های اندک می توان کارهای بزرگ اقتصادی کرد.

این مقام مسؤول ادامه داد: باید از ایده های افراد خلاق در ایجاد رونق اقتصادی استفاده کرد و طرح های مبتکرانه را به کار بست.

علوی اضافه کرد: با برگزاری همایش استارت آپ می خواهیم یک ذهنیت فراگیر در مردم ایجاد کنیم و با توجه به ظرفیت های شهرستان در گردشگری و کشاورزی کار را پیش ببریم.

وی همچنین گفت: محصولات با کیفیت شهرستان کازرون در زمینه مرکبات و محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی و فرآوری جای کار بسیار دارد.

فرماندار کازرون گفت: افراد و سرمایه گذاران باید بیایند نظرات و ایده های خود را در این دو حوزه بدهند تا از مجموع آنها به یک نتیجه واحد رسید.

علوی ادامه داد: نقش دانشگاه ها در ایجاد رونق اقتصادی بسیار مهم است، چراکه افراد در دانشگاه به دنبال خلاقیت هستند و می توانند در این زمینه کمک بسیار کنند و پشتوانه علمی این موضوع است.

وی با اشاره به ایده های کوچکی که بسیار اثرگذار بوده است، اظهار داشت: این جلسات به دنبال این هدف است که ایده های کوچک را تبدیل به اشتغال و رونق اقتصادی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار