معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران ایلام از راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی «خادمان رضوی» در ۶ مدرسه علمیه خواهران استان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۵۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 09 August 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛زینب عزیزپور اظهار کرد: برای گسترش و ترویج ارزش‌ها و علوم و معارف رضوی در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی و تحکیم خانواده و پیشگیری از گسترش آسیب‌های اجتماعی و کاهش آن در بین زنان و دختران جامعه، در 6 مدرسه علمیه خواهران  استان کانون فرهنگی خادمان رضوی، افتتاح شد .

وی به محتوای طرح اشاره و تشریح کرد: بر اساس این طرح، در هر مدرسه یک کانون فرهنگی خادمان رضوی افتتاح و جمعی از اساتید و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه به عنوان مبلغان و خادمان فرهنگ رضوی انتخاب خواهند شد .

معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران تعداد خادمان رضوی از حوزه‌های علمیه استان را 65 نفر اعلام و افزود: این افراد پس از گذراندن دوره‌های آموزشی در مشهد، قم و ایلام، در یک مرکز تبلیغی مانند مسجد، مدرسه، بقاع متبرکه و امامزادگان، حسینیه، مجالس خانگی، و ... به صورت هفتگی در خصوص زندگی و سیره امام رضا (ع) و به ویژه سبک زندگی اسلامی در خانواده، فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی خود را آغاز خواهند کرد.

عزیزپور ادامه داد: اساتید و خواهران مبلغه شرکت کننده در این طرح، در راستای احیای امر آل الله به روشنگری و ترویج سبک زندگی اسلامی و تربیت فرزندان بر اساس آموزه‌های اسلامی و رضوی در بین زنان و دختران جامعه خواهند کوشید .

وی به تبیین اهداف این طرح پرداخت و بیان کرد: از جمله اهداف این طرح می‌توان به هدایت راهبری و جهت دهی به فعالیت‌های تبلیغی مبلغان خواهر، تبلیغ فرهنگ رضوی در بین طلاب، دانش‌آموختگان، زنان، دختران و خانواده‌ها، ترویج سبک زندگی اسلامی و تحکیم خانواده با تکیه بر آموزه‌های اسلامی و رضوی و ترغیب و تشویق اقشار مختلف به آشنایی با علوم، معارف و سیره امام رضا (ع) و انس و ارتباط قلبی با آن حضرت و عمل به آموزه‌های رضوی اشاره کرد

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار