رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه؛
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه روز چهارشنبه ۵مهرماه طی گفتگویی از برگزاری مراسم عطر افشانی،غبار روبی و گلباران مزار شهدای شهرستان کهگیلویه در هفته دفاع مقدس تحت عنوان ویژه برنامه "موسم دلدادگی" خبر داد.
کد خبر: ۵۰۰۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶ 27 September 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،دولت خواه با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا در جامعه گفت: شهدا با ایثارگری و نثار خون خود،درس عزت و آزادگی،مقاومت و ایستادگی را به ما آموختند وزنده نگه داشتن یاد و سیره شهدا،استمرار راه آنان است.
 وی با اشاره به اینکه در هفته ی دفاع مقدس مزار مطهر شهدای شهر دهدشت عطر افشانی می شوند عنوان کرد: به منظور تجدید میثاق با شهیدان عزیز دوران هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگری و جانفشانی این عزیزان،مزار منور شهدا پنجشنبه عصر ساعت ۱۶:۳۰ عصر همزمان با سراسر کشور در گلزار شهدای شهر دهدشت برگزار می گردد.
 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه از همه ی آحاد جامعه،مدیران،کارکنان دستگاه های اجرایی بویژه خانواده های معظم شهدا،فرهنگیان،جانبازان و آزادگان جهت حضور در مراسم غبارروبی،عطرافشانی و گلباران مزار شهدای شهرستان دعوت نمود و تأکید داشت که حضور پررنگی داشته باشند.
  بر اساس این گزارش سید کمال دولتخواه از سخنرانی هادی زارع پور مدیر کل آموزش و پرورش استان در این مراسم خبر داد./راک نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار