مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان از کاهش 63 درصدی تلفات جاده‌های روستایی این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۰۶۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵ 10 October 2017
علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، بیان کرد: بنا بر اعلام پزشکی قانونی از ابتدای امسال تا پایان مردادماه تعداد تلفات ناشی از تصادفات در محورهای روستایی استان هفت نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۱۹ نفر تلفات از کاهش ۶۳ درصدی برخوردار شده و در مجموع پارسال۴۰ نفر در تصادفات محورهای روستایی استان فوت شدند.

 وی بیان کرد: در پنج‌ماهه امسال تلفات ناشی از تصادفات برون‌شهری در استان با ۳ درصد کاهش همراه بوده است و باید گفت از ابتدای سال ۹۶ تا پایان مردادماه ۱۴۱ نفر در تصادفات برون‌شهری جان‌باخته‌اند این در حالی است که سال گذشته در همین مدت ۱۴۵ نفر در تصادفات کشته شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان اظهار کرد: در مجموع طی پنج‌ماهه امسال ۱۴۸ نفر در محورهای برون‌شهری و روستایی استان لرستان بر اثر تصادف کشته شده‌اند که نسبت به ۱۶۴ نفر فوتی مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد کاهش نشان می‌دهد.

این مسئول عنوان کرد: در نیمه اول امسال شاهد صدور برچسب معاینه فنی برای ۸ هزار خودرو در استان هستیم، این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته ۵ هزار برچسب معاینه فنی صادر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار