نایب رییس مجمع نمایندگان استان تهران گفت: تهران تنها متعلق به شهردار نیست و باید با تعامل سازنده و رایزنی مناسب مشکل بدهی ها حل شود.
کد خبر: ۵۳۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰ 29 November 2017
به گزارش تابناک : فریده اولادقباد با یادآوری بدهی 4700 میلیاردی شهرداری به تامین اجتماعی از مسدود شدن حساب های شهرداری توسط این سازمان انتقاد کرد و گفت: شهردار در آغاز فعالیت خود یک نهاد ورشکسته را تحویل گرفت و با توجه به مشکلات و چالش های عمده ای که شهرداری با آنها روبرو است انتظار می رود تامین اجتماعی و سایر دستگاه هایی که از این نهاد طلب دارند تعامل سازنده و رایزنی مناسبی را برای رفع مشکل بدهی ها داشته باشند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه شهرداری نمی تواند با فروش تراکم بدهی های خود را پرداخت کند، تصریح کرد: از سویی به دلیل نبود منابع پایدار با مشکلات زیادی مواجه است.

وی با یادآوری اینکه مسدود کردن حساب های شهرداری از سوی تامین اجتماعی اقدام درستی نیست، گفت: شهرداری و تامین اجتماعی باید با همفکری و اتخاذ راهکارهای مناسب و موثر مشکلات میان خود را حل کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم، با یادآوری اینکه مهمترین منابع درآمدی شهرداری از طریق ساخت و ساز و عوارض است، تصریح کرد: در حال حاضر با رکود ساخت و ساز مواجه هستیم و باید دستگاه ها به شهرداری برای رفع مشکلات موجود کمک کنند.

نایب رییس مجمع نمایندگان استان تهران با تاکید بر اینکه شورای 51 نفره متشکل از اعضای شورای شهر و نمایندگان تهران می توانند با همفکری مناسب راهکارهای مناسب برای رفع بدهی های شهرداری را ارائه کنند، ادامه داد: تهران تنها متعلق به شهردار تهران نیست و باید همه باید برای رفع چالش های آن گام بردارند در این رابطه  حتی نیاز است مردم نیز با شهرداری همکاری کنند.






منبع : خانه ملت 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار