معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ایلام ،
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان ایلام گزارشی از کمک‌های مردم نوع‌دوست این استان به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه ارائه کرد.
کد خبر: ۵۳۱۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 29 November 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ رمضان دستیاری معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان ایلام بیان کرد: مردم نیکوکار استان ایلام تاکنون از طریق کمیته امداد بیش از 760 میلیون تومان به مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه کمک کرده‌اند.
 
وی افزود: از این میزان کمک‌ها بیش از 40 میلیون تومان کمک نقدی و بقیه آن نیز کالا بوده که این کالاها شامل نیازهای گوناگون زلزله‌زدگان از قبیل پتو، مواد غذایی، مواد شوینده، لوازم گرمایشی، چادر اسکان، نایلون عایق، چراغ والور و دیگر نیازهای این خانواده بوده است.
 
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان ایلام گفت: با توجه به اینکه استان ایلام هم‌جوار مناطق زلزله‌زده کرمانشاه است مردم این استان از نخستین کسانی بودند که برای کمک به آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه کمک‌های خود را به این نهاد تحویل دادند.
 
دستیاری با عنوان اینکه تاکنون چند کاروان کمکی توسط این نهاد به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه ارسال‌شده است گفت: بخشی از کمک‌های ارسالی این نهاد در اختیار کمیته امداد کرمانشاه قرارگرفته و بخشی دیگر نیز توسط امدادگران اعزامی این نهاد بین آسیب دیدگان مناطق زلزله‌زده توزیع‌شده است.
 
وی به تعامل خوب این نهاد با نیکوکاران استان‌های دیگر کشورمان اشاره کرد و گفت: علاوه بر کمک‌هایی که از مردم نیکوکار این استان جمع‌آوری‌شده تعداد دو کامیون کالای ضروری موردنیاز زلزله‌زدگان توسط نیکوکاران استان اصفهان در اختیار این نهاد قرارگرفته و توسط امدادگران این استان در مناطق زلزله‌زده شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه توزیع شد.
 
دستیاری با اشاره به اینکه هم‌زمان با زمین‌لرزه در استان‌های ایلام و کرمانشاه در تمام شهرستان‌های استان ایلام پایگاه‌های جمع‌آوری کمک راه‌اندازی شد گفت: کمک‌های مردم نوع‌دوست استان ایلام به زلزله‌زدگان کرمانشاه توسط دفاتر و پایگاه‌های این نهاد ادامه داشته و مردم این استان می‌توانند برای تحویل کمک‌های خود به این پایگاه‌ها و دفاتر مراجعه کنند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار