سرپرست سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین:
سرپرست سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری ۱۰ کارگاه مهارت های زندگی خانواده تا پایان آذر ماه امسال در خانه فرهنگ دانش خبر داد.
کد خبر: ۵۳۲۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸ 02 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، محمد درافشانی در این باره اظهار کرد:این کارگاه های آموزشی با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارتقای سلامت روحی و روانی شهروندان در خانه فرهنگ دانش واقع در شهرک دانش در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه تاکنون دو کارگاه مهارت های زندگی خانواده در خانه فرهنگ دانش برگزار شده است، اظهار کرد:آموزش فرزند پروری، ارتباط با همسر، خودآگاهی و اعتماد به نفس و مقابله با استرس سرفصل هایی هستند که در این کارگاه ها آموزش داده می شوند.

درافشانی افزود:کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با هدف توانمند سازی خانواده ر برای پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی و اختلالات رفتاری و ارتقا سلامت، بهداشت روان در دستور کار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین قرار گرفته است چرا آموزش یکی از استراتژی های مهم جهت دستیابی به سرمایه انسانی است.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: برای رفاه حال شهروندان این کارگاه ها در دو نوبت عصرها ساعت ۱۵ لغایت ۱۷بعد از ظهر و صبح ها ساعت ۱۰لغایت ۱۲ برگزار می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار