استاندار فارس در خصوص مکان های پرآسیب در فارس و شیراز گفت: 119 نقطه آسیب دیده در استان و 15 محله در شیراز شناسایی شده که آسیب های اجتماعی بسیاری چون اعتیاد و بیکاری در آنجا به چشم میخورد که از این تعداد، 9 محله در وضعیت بحرانی قرار دارند.
کد خبر: ۵۳۸۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 14 December 2017
تابناک فارس به نقل از شیرازه: جلسه شورای اداری استان فارس با حضور وزیر کار، رفاه و تعاون اجتماعی، استاندار فارس و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.

استاندار فارس کشاورزی را یکی از پایه های اقتصادی در استان عنوان کرد و گفت: از دیرباز در فارس کشاورزی رونق بسیاری داشته است؛ متاسفانه مخاطرات جدی در این حوزه بر اثر خشکسالی رخ داده و کشاورزی در بعضی از شهرستانهای استان رو به تعطیلی رفته است.

اسماعیل تبادار با بیان اینکه اشتغال در فارس به واسطه رکود در بخش کشاورزی با مشکل مواجه شده چرا که 98 درصد اشتغال ها در این حوزه بوده است، حمایت از سرمایه گذاری داخلی و خارجی را امر مهمی دانست که باید توجه ویژه ای به آن شود.

وی افزود: بیکاری کشاورزان عامل مهمی برای مهاجرت به کلان شهرهای بزرگ است؛ این موضوع منجر به آسیب های اجتماعی بسیاری چون حاشیه نشینی و فقر شده است.

استاندار فارس در خصوص مکان های پرآسیب در فارس و شیراز اظهار داشت: 119 نقطه آسیب دیده در استان و 15 محله در شیراز شناسایی شده که آسیب های اجتماعی بسیاری چون اعتیاد و بیکاری در آنجا به چشم می خورد که از این تعداد، 9 محله در وضعیت بحرانی قرار دارند.

تبادار وضعیت بلاتکلیفی انتقال کارخانه سیمان و پشم شیشه شیراز به خارج از شهر را یادآور شد و خواستار همراهی و پیگیری وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی این موضوع شد و در بخش دیگری نیز درخواست همکاری جهت تکمیل بیمارستان تامین اجتماعی در بلوار حسینی الهاشمی داشت.

نماینده فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای صندلی هر کدام از شما وزرا و ما نمایندگان بیش از 250 شهید خون داده است.

کرم پور با اظهار اینکه تقسیم بندی اعتبارات باید بر اساس توانمندی ها، شاخص ها و آمایش های سرزمینی صورت گیرد، تصریح کرد: فارس در تقسیم بندی اعتبارات در تمامی حوزه ها نسبت به بقیه استان ها عقب است، 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار