مسابقات بسکتبال دختران منطقه 4 دانشجویان کشور به میزبانی استان قزوین به مدت چهار روز آغاز شد.
کد خبر: ۵۴۰۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱ 19 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، رقابت‌های بسکتبال منطقه چهار دانشگاه‌های دختر کشور در حالی  به میزبانی قزوین آغاز شد که در این رقابت‌ها دانشجویانی از استان‌های قم، همدان، مرکزی و قزوین حضور دارند که به مدت چهار روز با هم رقابت می‌کنند.

رقابت‌های بسکتبال دختران منطقه چهار کشور از آنجا دارای اهمیت است که دو تیم برتر این رقابت‌ها می‌توانند به طور مستقیم جواز شرکت در رقابت‌های المپیاد دانشجویان کشور را کسب کنند.

هفته گذشته هم رقابت‌های بدمینتون دانشگاه‌های منطقه چهار کشور با شناخت برترین‌ها به کار خود در قزوین پایان داد.

در پایان این مسابقات دانشگاه اراک قهرمان شد، دانشگاه ملایر به مقام دوم رسید و دانشگاه بوعلی سینا همدان سوم شد.

در بخش انفرادی امیررضا کاکاوند از دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین قهرمان شد و در بخش دوبل هم تیم دانشگاه تفرش مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم همدان دوم و تیم‌های ملایر و اراک هم به طور مشترک سوم شدند.

دبیر هیأت بسکتبال استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به آغاز رقابت‌های بسکتبال دختران منطقه چهار کشور به میزبانی قزوین اظهار داشت: قزوین که طی هفته گذشته میزبانی از رقابت‌های بدمینتون دختران و پسران دانشگاه‌های کشور را بر عهده گرفته بود، این هفته هم میزبان رقابت‌های بسکتبال منطقه چهار دختران کشور است.

امید حمیدی گفت: مطابق همیشه دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) میزبانی از مسابقات ورزشی دانشجویان را بر عهده دارد.

وی عنوان کرد: رقابت‌های بسکتبال دختران منطقه چهار کشور با شرکت بسکتبالیست‌های استان های قزوین، قم، همدان و مرکزی در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

گفتنی است، دو تیم برتر مسابقات بسکتبال دانشجویان منطقه چهار کشور به  مسابقات المپیاد ورزشی دانشجویان کشور که تابستان آینده برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار