مردم نوع دوست شهرستان بوانات طی روزهای 9 و 10 دیماه با حضور در پایگاه سیار انتقال خون مقداری از خون خود را به هموطنان نیازمند اهدا کردند.
کد خبر: ۵۴۶۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ 02 January 2018

تابناک فارس به نقل از حرف رسا: پایگاه سیار انتقال خون هلال احمر استان فارس طی دو روز 9 و 10 دیماه با حضور در ساختمان بیمارستان قدیم بوانات از مردم خون گیری کرد و طی این یک روز و نیم مردم بوانات 57 هزار سی سی خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.

نبود بانک خون و پایگاه ثابت خون در شهرستان بوانات سبب شده تا در روزهای حضور پایگاه سیار انتقال خون حجم زیادی از مردم نوعدوست شهرستان اقدام به خون دهی کنند که برخی نیز بخاطر کمبود وقت نمی توانند خون خود را اهدا کنند.

طی این دو روز بیش از 130 نفر از مردم شهرستان با حضور در پایگاه سیار انتقال خون درخواست خون گیری کرده اند که از این تعداد برخی یدلیل مشکلاتی مانند فشار خون و ... نتوانستند و برخی نیز نوبت به خودن دهی برای آنها محیا نشد و 114 نفر توانستند خون خود را جهت کمک به بیماران نیازمند اهدا کنند.

با وجود قرار گرفتن شهرستان بوانات در مسیر عبور و هم مرز بودن در کنار سه استان فارس، یزد و کرمان و تجهیز بیمارستان جدید بوانات نیاز به بانک خون بیش از پیش احساس می شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار