مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: در جشنواره امسال و در اهواز، مجموعاً 18 فیلم در 10 روز در سینماهای اکسین و هلال اکران می‌شود.
کد خبر: ۵۵۹۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ 30 January 2018

نشست خبری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر خوزستان پیش از ظهر امروز در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

در این نشست، محمد جوروند درباره جزئیات برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان و کم و کیف اکران فیلم‌ها، اظهار کرد: در جشنواره امسال و در اهواز، مجموعاً 18 فیلم در 10 روز در سینماهای اکسین و هلال اکران خواهد شد که فیلم‌ها در دسته "سودای سیمرغ" که مخصوص فیلم‌های بزرگسال و "سیمرغ و پروانه‌ها" که ویژه فیلم‌های کودک و نوجوان و دانش‌آموزی است، اکران می‌شوند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: افتتاحیه جشنواره امسال در اهواز از ساعت 18 و 30 دقیقه روز جمعه سیزدهم بهمن با اکران فیلم "ماهورا" برگزار می‌شود که البته قبل از اکران فیلم، مراسم با ویژه‌برنامه‌ای با حضور استاندار و مسئولان شهر و همچنین با تقدیر از یک بازیگر بانوی خوزستانی در محوطه سینما هلال آغاز می‌شود.

وی افزود: فیلم‌های بزرگسال در دو سانس ساعت19 و ساعت 21 و فیلم‌های کودک و نوجوان در تک سانس ساعت 10 در هر دو سینما اکران خواهند شد که در حال رایزنی با مدیران سینماها برای کاهش قیمت سانس صبح برای دانش آموزان هستیم و امیدواریم بتوانیم این سانس را رایگان کنیم، ولی قیمت بلیط سانس‌های شب 10 هزار تومان تعیین شده است.

جوروند بیان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به اکران فیلم‌های کودک و نوجوان، استقبال از جشنواره امسال بیشتر از سال گذشته باشد و در همین‌جا می‌خواهم از همه همکارانم در ارشاد و مدیران سینما هلال و اکسین تشکر کنم که همکاری بسیار خوبی در جهت برگزاری جشنواره امسال داشته‌اند.

وی اظهار کرد: خوشحالیم که امسال اکثر فیلم‌هایی که به اهواز ارسال شده‌اند، در بخش اصلی جشنواره سراسری شرکت کرده‌اند و این نوید را می‌دهم که با توجه به اینکه دو صندوق یکی برای آرای "خوب" یکی برای آرای"متوسط" برای فیلم‌ها در سینماها تعبیه می‌شود، در اختتامیه جشنواره امسال، فیلم برتر را که براساس آرای همشهریان اهوازی انتخاب شده است، معرفی می‌کنیم.

امیر، مغزهای کوچک زنگ‌زده، ماهورا، تنگه ابوغریب، بمب، به‌وقت شام، چهارراه استانبول، سرو زیر آب، دارکوب، سوءتفاهم، خجالت نکشید و هایلایت در بخش «سودای سیمرغ» و شکلاتی، دزد و پری، فیل شاه، دنیای کیف‌ها و قهرمانان کوچک در بخش سیمرغ و پروانه‌ها اکران می‌شوند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار