کد خبر: ۵۶۹۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 21 February 2018
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج در طول چهار روز از وقوع سانحه سقوط هواپیمای ای تی ار شرکت هواپیمایی آسمان در قلل دنا و در محل بخش دنا کوه از توابع شهرستان سمیرم استان اصفهان و در حین جست‌وجو برای پیدا کردن لاشه هواپیما شاهد اتفاقات ریز و درشت زیادی در این بازه زمانی بودیم.

یکی از اتفاقاتی که بیان آن هرگز خالی از لطف نیست مربوط به حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در منطقه است که پس از سفر به شهر یاسوج در روز ۳۰ بهمن به منطقه پادنا رفت و از آن جا نیز در نشست ستاد تصمیم‌گیری در یک انبار ذخیره سیب در روستای دنگزلو حضور پیدا کرد.

در حالی که کارشناسان سازمان هوانوردی و جمعیت هلال احمر و سایر دستگاه‌ها از اقدامات خود در این منطقه توضیح می‌دادند که لاشه هواپیمای ساقط شده درست در قله پازن پیر و روبروی اتاقی بود که آقای وزیر در آن به گزارش‌های مسوولان کشوری و استانی گوش می‌داد.

این در حالی بود که یکی از کارشناسان هوانوردی در همان جلسه از پاکسازی ۷۰ درصد از جبهه شمالی قلل دنا خبر می‌داد غافل از این که لاشه هواپیما و اجساد جانباختگان نه در یک مکان ناپیدا و دور از چشم و غیر قابل رویت بلکه جلوی چشم مسوولان و کارشناسان بود.!

عجیب‌تر از همه این که هواپیما در مکانی سقوط کرده بود که درست در پایین کوه ساختمان محیط بانی قرار داشت و باید در این حادثه از توان محیط بانان بیشتر استفاده می‌شد که شواهد و قراین نشان می‌دهد که چنین نبوده است.

بعد از جلسه وزیر و مسوولان کشوری و استانی که درست روبروی محل سقوط هواپیما در همان انبار سیب در روستای دنگزلو بود وزیر و نمایندگان مجلس و استاندار با بالگرد بر فراز منطقه به پرواز درآمدند که بنا به گفته یکی از سرنشینان این بالگرد رسیده بود بلایی که به خیر گذشت.....


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار