کد خبر: ۵۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵ 06 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویر احمد ،سایت ریواس از مدیر بانکی صحبت کرده که پس از انتقادات از بانک تحت سرپرستی خود دست به اقداماتی برای رفع این مشکلات زده است
ریواس نوشته:«اقدام خوب» این هفته، پیرامون واکنش یکی از مسئولان بانکی، به یادداشتی است که در پایگاه خبری تحلیلی ریواس و شماره ۲۶۶ هفته‌نامه زاگرس درج شده  و در بخشی از آن، زمینه‌های تکریم ارباب رجوع در وضعیت ظاهری بانکها، مورد نقد واقع شده است.

رئیس شعبه مرکزی بانک ملت در یاسوج، اندکی پس از درج این یادداشت انتقادی، اقدام به تغییرات ظاهری در وضعیت فیزیکی شعبه‌ی تحت مدیریت خود کرده است. این اقدام، بیشتر در حوزه‌ی امکانات فیزیکی بانک ملت، برای آسایش مراجعه‌کنندگان بوده و به‌نوعی پاسخی به بخشی از آن یادداشت انتقادی بوده است.

اگرچه بخش دیگر آن یادداشت، مربوط به دشواری‌های بی‌شماری است که در زمینه‌ی اعطای تسهیلات به مردم بر آنان روا می‌شود اما به یقین، برای احترام به کرامت ارباب رجوع و ارائه‌ی خدمات مطلوب به آنان، بهبود امکاناتِ ظاهریِ پاسخگویی به مشتریان، اولین گام تکریم ارباب رجوع تلقی می‌شود.

اقدام بانک ملت یاسوج، بنا به انتخاب هیئت تحریریه‌ی «ریواس»، نه به صرفِ تغییرات صورت‌گرفته بلکه به‌واسطه‌ی روحیه‌ی نقدپذیری یک مسئول، اقدام خوب دومین هفته از تیرماه لقب گرفته و بدین سبب برای نقدپذیری جناب آقای حاتمی، رئیس شعبه مرکزی بانک ملت یاسوج، کلاه از سر بر‌می‌داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار