معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت:اعتماد و رضایتمندی مردم،عامل اصلی موفقیت پلیس در ماموریت ها است.
کد خبر: ۵۸۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰ 28 March 2018

 به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ" شریف کاکاوند" اظهار کرد: نیروی انتظامی با وجود ماموریت‌های متنوع و گسترده ، با تلاش بی وقفه و همت بلند در تامین نظم و امنیت برای عموم مردم و کشور اسلامی از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد و با کمال افتخار وظایف و ماموریت های محوله را در جهت جلب رضایت مردم که همان رضایت خداوند باری تعالی می باشد به سرانجام خواهد رساند.

وی با اشاره به اجرای طرح های مهارت آموزی ویژه سربازان وظیفه در استان گفت:با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای استان و به منظور آموزش تخصصی دوره های ویژه مهارت آموزی برای تمامی سربازان وظیفه در طول سال 96 به مرحله اجرا درآمد.

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان ایلام در ادامه به موضوع تشکیل قرارگاه جهادی در مجموعه نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: افزایش سطح آموزش و تقویت توانمندی و آمادگی های مهارتی و تخصصی کارکنان فلسفه تشکیل قرارگاه جهادی آموزش است.

وی گفت: توجه به موضوعات قرارگاه جهادی آموزش موجب افزایش قدرت و اعتماد به نفس در کارکنان، رضایتمندی های سازمانی و رضایت مردم از نیروی انتظامی خواهد شد.

سرهنگ کاکاوند با اشاره به اینکه اعتماد و رضایتمندی مردم،عامل اصلی موفقیت پلیس در ماموریت ها است گفت:ناجا سازمانی است که امروز مورد اعتماد مردم است.

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان ایلام تصریح کرد:امروز پلیس بی منت در حال خدمت رسانی به مردم است و اقتداری که نیروی انتظامی در حال حاضر از آن برخوردار است نتیجه همین خدمت بی منت است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار