آیت الله سبحانی:
یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: قوه قضائیه تلگرام را به این دلیل مسدود کرده است که عامل افزایش جرم و جنایت و کارهای حرام بوده است.
کد خبر: ۶۰۳۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ 09 May 2018

به گزارش تابناک قم، آیت الله جعفر سبحانی صبح چهارشنبه در درس خارج خود در مسجد اعظم با اشاره به اقدام قوه قضائیه در فیلتر کردن تلگرام اضافه کرد: قوه قضائیه تلگرام را به این دلیل مسدود کرده است که عامل افزایش جرم و جنایت و کارهای حرام بوده است.

وی با بیان اینکه خداوند نعمت چشم و گوش و فکر را به انسان داده است تا شکرگزار باشد اظهار داشت: اگر این نعمت ها در راه دیدن نامحرم، شنیدن آوازهای حرام و افکار الحادی باشد شکر را به جا نیاورده ایم و بستن تلگرام هم در این راستا بوده است.

این مرجع تقلید اضافه کرد: انسان از دید قرآن از یک آب گندیده متولد شده ولی خدا به او نعمت و کرامت داده و کسانی که کافر هستند باید ببینند اول چه بوده اند و به کجا رسیده اند تا با تفکر در خلقت خود به خداباوری برسند.

آیت الله سبحانی ادامه داد: خداوند ابزار شناخت به انسان داده است تا و شکرگزار نعمت ها باشد.

وی با بیان اینکه برخی نسبت به بستن تلگرام انتقاد دارند افزود: آزادی باید در چارچوب شرعی و برای حفظ سلامت روحی و جسمی جامعه باشد.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه تلگرام باعث افزایش جرم و جنایت در کشور شده است اضافه کرد: دفاع از آزادبودن تلگرام مانند این است که بگوئیم هروئین و مواد مخدر نیز آزاد باشد ولی آیا به نفع سلامت روحی و جسمی جامعه است؟

آیت الله سبحانی تاکید کرد: کار قوه قضائیه کار درستی است چون تا رسانه ها سالم نباشند جامعه نیز سالم نخواهد ماند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار