مربی مشهدی تیم ملی هندبال جوانان با بیان اینکه بازیکنان جوانان ما انگیزه بالایی برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات آسیایی دارند، گفت: خراسان رضوی یکی از استان‌های پیشتاز در هندبال کشور است.
کد خبر: ۶۱۱۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱ 26 May 2018

به گزارش تابناک : علی شعبانپور با بیان اینکه تیم ملی هندبال جوانان کشورمان تیرماه امسال برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی مسابقات جهانی به کشور عمان اعزام می‌شوند، اظهار کرد: سومین مرحله اردو تیم ملی هندبال جوانان چندی پیش به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد و تا برگزاری مسابقات آسیایی پنج اردوی دیگر برگزار می‌شود.

وی افزود: در مسابقات آسیایی عمان تنها سه تیم برتر به مسابقات جهانی به میزبانی کشور اسپانیا اعزام می‌شوند.

مربی مشهدی تیم ملی هندبال جوانان ادامه داد: برای برگزاری هر اردو ۲۷ بازیکن به تیم ملی جوانان کشورمان دعوت می‌شوند و فعالیت‌های گزینش و هماهنگ میان بازیکنان در اردوهای تدارکاتی انجام می‌شود.

شعبانپور با بیان اینکه بازیکنان جوانان ما انگیزه بالایی برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات آسیایی دارند ولی برای کسب سهمیه مسابقات جهانی کار سختی داریم، بیان کرد: همچنین برای آنالیز بازیکنان و رسیدن به مراحل آمادگی دو دیدار تدارکاتی با تیم هندبال عراق به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در دوره گذشته مسابقات آسیایی و انتخابی مسابقات جهانی با کسب مقام پنجمی نتوانستیم به مسابقات جهانی راه پیدا کنیم ولی امیدواریم این دوره نتایج بهتری کسب کنیم.

مربی تیم ملی هندبال جوانان بابیان اینکه در مرحله مقدماتی با تیم های هند، یمن و عمان هم‌گروه شده‌ایم، گفت: پس از صعود از این مرحله با رقبای سخت و مدعی همانند قطر، کره جنوبی، ژاپن، عربستان و بحرین باید برای کسب سهمیه مسابقات جهانی رقابت کنیم.

شعبانپور همچنین خراسان رضوی را یکی از استان‌های پیشتاز در هندبال دانست و یادآور شد: در حال حاضر چهار بازیکن از سبزوار و دو بازیکن از مشهد مقدس در اردوی تیم ملی هندبال حضور دارند.

 

 

 

منبع : برنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار